Přeposlat Citroën DS3 od 365 tisíc

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Citroën DS3 od 365 tisíc

08.04.2010 | Michal Fokt | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Nové luxusní supermini začíná na velmi atraktivní ceně.

Citroën právě zveřejnil ceny luxusního modelu DS3 pro náš trh. Základní verze Citroën DS3 s atmosférickým benzínovým motorem 1,4 l o výkonu 95 koní stojí 365 000 korun. Vrcholná verze Sport Chic, která může mít pod kapotou přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu 155 koní, pak zájemce přijde na 475 000 korun.

Citroën DS3 od 365 tisíc

Základní verze Chic však nabízí již v základu čelní, boční a hlavové airbagy, ESP, mlhovky, tempomat a omezovač rychlosti, kožený volant, který lze výškově i podélně nastavit a audio systém s přehrávačem CD a podporou formátu MP3 či přípojkou pro externí zdroj hudby. Ve verzi „So Chic“ jsou k dispozici motory VTi 120 nebo HDi 90 FAP. Navíc dostanete manuální limatizaci, dvoubarevnou střechu, zatmavená boční skla, mřížky sání s LED diodami a litá šestnáctipalcová kola.

Citroën DS3 od 365 tisíc

Verze „Sport Chic“ pak nabízí motory THP 150 nebo HDi 110 FAP a je vybavena automatickou klimatizací, sportovními sedačkami, koberečky vpředu i vzadu, sportovním spojlerem, sedmnáctipalcovými litými černými koly s diamantovým výbrusem nebo HiFi Systémem a Connecting Boxem. Citroën DS3 je možné již nyní objednávat a velmi brzy budou k dispozici i první předváděcí modely. (autoweb.cz)

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Citroën DS3 od 365 tisíc


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.