Přeposlat Škoda Fabia a Roomster - facelift 2010

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Škoda Fabia a Roomster - facelift 2010

27.02.2010 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Na autosalonu v Ženevě bude samozřejmě vystavovat také automobilka Škoda a její hlavní taháky budou faceliftovaná Fabia a Roomster. Nejedná se o nějak výrazný facelift, ale dočkáme se upravených motorů a nižší produkce emisí.

Na autosalonu v Ženevě bude samozřejmě vystavovat také automobilka Škoda a její hlavní taháky budou faceliftovaná Fabia a Roomster. Nejedná se o nějak výrazný facelift, ale dočkáme se upravených motorů a nižší produkce emisí.

Škoda Fabia a Roomster - facelift 2010

Na první pohled si nějakého faceliftu možná ani nevšimnete, je opravdu vcelku nevýrazný. Jedná se hlavně o přední část, kde se nacházejí o trochu mohutnější světlomety, nová mlhová světla a trochu upravená maska chladiče. To samé platí jak pro Fabii, tak pro Roomster a i když to nejsou změny nějak velké, jako celek působí oba modely dynamičtějším a pohlednějším dojmem. Interiér by měl u obou modelů zůstat beze změn, ale to se dalo čekat, protože současný interiér je povedený po všech směrech. Dílenské zpracování je u současné verze velmi dobré a jednou z největších výhod interiéru je velmi dobrá přehlednost a s tím spojená funkčnost. Po stránce prostornosti na tom budou interiéry obou vozů určitě celkem dobře, Fabia se vyznačuje pohodlnými sedadly a dostatkem místa i na zadních sedadlech, a to i v oblasti hlavy. Další věc, která zůstane stejná, je zavazadlový prostor, který je dostatečně rozměrný a díky tomu jsou Fabia i Roomster vcelku praktické. Roomster je na tom s prostorností interiéru o trochu lépe, přece jen je větší a mohutnější. Ale až tak výrazné rozdíly zde nejsou. Oba facelifty se budou týkat standardních verzí a také odolnějších verzí Scout.

Škoda Fabia a Roomster - facelift 2010

Podle prvních informací se Škoda chystá vyrobit také Fabii ve sportovní verzi vRS a navázat tak na skvělý úspěch předchozí generace. Tentokrát se ale o pohon bude pravděpodobně starat přeplňovaný benzinový čtyřválec z dílen VW a s největší pravděpodobností to bude motor 1.4 TSI. Zatím se ale neví, jaký bude mít motor výkon. U všech modelů bude samozřejmě poháněna přední náprava, a to prostřednictvím manuálních nebo automatických převodovek. K dispozici bude také automatická dvouspojková převodovka DSG. Co se týče motorů, Fabii si budete moct pořídit s jedním ze šesti nabízených motorů. Bude se jednat o dva atmosférické motory 1.2 l s výkony 60 a 70 koní, dále budou k dispozici také přeplňované verze těchto motorů, které budou mít výkon 85 a 105 koní, přičemž nejsilnější motor půjde spojit s již zmíněnou převodovkou DSG. Příznivci nafty určitě ocení dvojici motorů 1.6 TDI s výkony 90 nebo 105 koní. Roomster na tom bude s motory stejně, ale nejslabší 1.2 zde nenajdete, přece jenom, jedná se o větší a těžší automobil a tento motor by byl nedostatečný. Mírně se zlepší také emise motorů, například nejvýkonnější 1.2 TSI s výkonem 105 koní bude produkovat pouze 110 g CO2 na 1 km jízdy. Více informací bude k dispozici po autosalonu v Ženevě.

Škoda Fabia a Roomster - facelift 2010

Škoda Fabia a Roomster - facelift 2010

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Škoda Fabia a Roomster - facelift 2010


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.