Přeposlat Porsche 911 GT3 R

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Porsche 911 GT3 R

20.11.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Automobil na okolních obrázcích je nové Porsche 911 GT3 R. Jedná se o ultimativní závodní vůz, který budí patřičný respekt už na první pohled. Pojďme se podívat na první informace a fotografie.

Automobil na okolních obrázcích je nové Porsche 911 GT3 R. Jedná se o ultimativní závodní vůz, který budí patřičný respekt už na první pohled. Pojďme se podívat na první informace a fotografie.

Porsche 911 GT3 R

Tento model je navržený pro to, aby se proháněl v seriálu FIA GT3, a podle prvních informací se na závodní okruh dostane v roce 2010, konkrétněji někdy na jaře. Po designové stránce se jedná o závoďák se vším všudy a s klasickým silničním modelem GT3 si ho určitě nespletete. Přední části dominují standardní světlomety, které najdete i na sériové GT3 a stejná je také maska chladiče. Na první pohled vás určitě zaujmou výrazně vytažené blatníky a tato verze je o poznání širší, než standardní model. Zadní část vypadá opravdu divoce, dominuje jí skutečně obrovské přítlačné křidlo, které určitě zaručí takový přítlak na zadní nápravu, že byste se mohli s tímto modelem klidně prohánět i v tunelu po stropě. Pod zadními světly se nachází čtveřice stylových průduchů a uprostřed nárazníku se nacházejí dvě mohutné koncovky výfuku. Zadní blatníky jsou vytaženy ještě více, než přední a díky tomu tento automobil skutečně nahání hrůzu. Jedná se o sportovní model, takže v interiéru je místo pouze pro dva a v zadní části najdete integrovaný vevařený rám, který vyztužuje karoserii a slouží také k vyšší úrovni bezpečnosti. O interiéru se zatím nic neví, ale určitě bude zaměřený spíše na funkčnost.

Porsche 911 GT3 R

Zatímco klasická verze GT3, stejně tak jako GT3 RS a Cup, je osazena plochým šestiválcem o zdvihovém objemu 3.8 litru, tato závodní verze dostane čtyřlitrový plochý šestiválec typu Boxer a jeho nejvyšší výkon by se měl pohybovat v rozmezí 450 až 480 koní. To je ve spojení s hmotností 1200 kg skutečně vysoký výkon a i když zatím nejsou známy parametry zrychlení z 0-100 km/h, nikdo nepochybuje o tom, že bude toto číslo velmi nízké a bude se pohybovat někde okolo hranice 3.5s. Nízké hmotnosti se podařilo dosáhnout hlavně použitím karbonových a hliníkových součástí, stejně tak jako očesáním interiéru na pouze nejnutnější věci. Nezapomnělo se ani na bezpečnost jízdy a tento model bude vybaven například kontrolou trakce nebo systémem ABS, takže jeho použití by mělo být jednodušší i pro ne úplně špičkové jezdce a určitě bude uživatelsky mnohem přívětivější, než předchozí závodní verze. Porsche 911 GT3 R se bude vyrábět v oddělení motorsportu Porsche, které se nachází ve Weissachu a jak jsme se již zmínili, na okruh se dostane na jaře roku 2010. Cena se odhaduje zhruba na 280 tisíc liber (asi 7.84 mil Kč).

Porsche 911 GT3 R

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 2

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Porsche 911 GT3 R


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.