Přeposlat Bugatti 16C Galibier

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Bugatti 16C Galibier

16.09.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Automobilka Bugatti dnes představila nový automobil s označením 16C Galibier. Jedná se o koncept čtyřdveřového automobilu a mělo by se jednat o nejrychlejší čtyřdveřový vůz na světě.

Automobilka Bugatti dnes představila nový automobil s označením 16C Galibier. Jedná se o koncept čtyřdveřového automobilu a mělo by se jednat o nejrychlejší čtyřdveřový vůz na světě. Na uvedení do prodeje si ale budeme muset počkat pravděpodobně až do roku 2013.

Bugatti 16C Galibier

Bugatti 16C Galibier

Bugatti 16C Galibier

Samozřejmě se nebude jednat o levnou záležitost a cena se bude pohybovat pravědpodobně na ještě vyšší úrovni, než u kultovního Veyronu. Prodej sice začne až v roce 2013, ale svoje švýcarské konta můžete začít otevírat relativně brzy, předobjednávky by měly začít už příští rok. Není pochyb o tom, že se bude jednat o zcela výjimečný automobil a i přes astronomickou cenu se po něm jenom zapráší. Po designové stránce se jedná opravdu o exkluzivní automobil, vypadá elegantně a zároveň velmi dynamicky a sportovně. Koncept měl dvoubarevnou karoserii, chromovaná boční část se táhla od přední masky až k zadním kolům. Vypadá to velmi netradičně, ale určitě to přidává vozu na atraktivitě. Přední částí dominuje velká maska chladiče a velké světlomety, které jsou vybaveny LED diodami pro denní svícení. Zadní část je velmi výrazně zakulacená a působí uhlazeným dojmem, světlomety jsou celkem rozměrné a z nárazníku trčí čtyři koncovky výfuku na každé straně. Zpětná zrcátka jsou také chromovaná a při pohled z boku vyniknou hlavně obrovská litá kola povedeného designu, která mají průměr 22 palců a rozměry pneumatik jsou 285/35.

Bugatti 16C Galibier

Bugatti 16C Galibier

Bugatti 16C Galibier

O pohon se bude starat dvěma kompresory přeplňovaný motor o zdvihovém objemu 8.0 l, ale bohužel o jeho výkonu se zatím nic neví. Podle prvních informací by na tom ale měl být výkonem stejně jako Veyron. Takže můžete očekávat 1000 koní a zrychlení z 0-100 km/h za zhruba 3s. Tachometr je sice cejchovaný až do 400 km/h, ale tento model zvládne ,,pouze" 320 km/h. Motor posílá výkon na všechna čtyři kola a můžeme očekávat osmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Podle Bugatti bude motor schopný spalovat také ethanol a 97RON. Jedná se o celkem velký automobil, takže na šasi byl použit hliník, aby byla hmotnost udržena na relativně nízké úrovni. Interiér vypadá opravdu luxusně, je plný těch nejmodernějších materiálů a je také příkladně jednoduchý. Dřevěné obložení vypadá skutečně hodnotně a líbil se nám i velký LCD displej, který najdete na středové konzoli. Trochu netypické je také umístěný rychloměru a otáčkoměru uprostřed palubní desky. Podle prvních informací by mělo být v Bugatti 16C Galibier místo jako v limuzíně BMW řady 7, rozvor kol je 3.7 m, takže na prostor by si neměli stěžovat ani dlouháni. Vypadá to, že Porsche Panamera má opravdu pořádného konkurenta.

Bugatti 16C Galibier

Bugatti 16C Galibier

Bugatti 16C Galibier

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 15

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Bugatti 16C Galibier


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.