Přeposlat Porsche 911 Sport Classic

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Porsche 911 Sport Classic

04.09.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Pokud jste fanoušci vozů Porsche, tak teď určtiě zpozorněte. Tento výrobce sportovních vozů totiž dnes představil limitovanou edici Porsche 911 Sport Classic, která bude vyrobena pouze ve 250 kusech. Pojďme se podívat na první informace a fotografie.

Pokud jste fanoušci vozů Porsche, tak teď určtiě zpozorněte. Tento výrobce sportovních vozů totiž dnes představil limitovanou edici Porsche 911 Sport Classic, která bude vyrobena pouze ve 250 kusech. Pojďme se podívat na první informace a fotografie.

Porsche 911 Sport Classic

Tento model bude založený na vozu Carrera RS 2.7 a bude obsahovat také spoustu jeho designových prvků. Jedná se skutečně o exkluzivní edici, vyrobí se jich pouze 250 a cena bude oproti modelu 911 Carrera S jednou taková. Po designové stránce se jedná skutečně o povedený model, líbil se nám po všech směrech a kombinuje v sobě prvky retro vzhledu a moderních komponentů. Přední části dominují klasické kulaté světlomety, které jsou doplněny LED diodami pro denní svícení. Ty se nacházejí mezi nárazníkem a světly. Na zadní části nás zaujalo hlavně opravdu mohutné přítlačné křídlo, kde je inspirace historií vidět nejvíce. Vypadá vážně skvěle a stylově a vozu přidává na atraktivitě. Nárazník obsahuje průduchy vzduchu a trčí z něj dvě mohutné integrované koncovky výfuku. Velmi se nám líbila také stylová litá kola, která jsou černá a velmi dobře kontrastují se světlou barvou karoserie. Pod koly prosvítají žluté kotouče brzd a po celém těle automobilu se táhnou dva elegantní pruhy. Střecha vozu má celkem zajímavý tvar a je na ní patrná výrazná prohlubeň, která se nachází uprostřed.

Porsche 911 Sport Classic

Porsche 911 Sport Classic

Interiér je hlavně funkční a špičkově zpracovaný, najdete tu jenom ty nejmodernější materiály a zapalování je klasicky umístěno vlevo. Interiér je částečně čalouněný hnědou kůží, což vypadá v kombinaci s chromovanými doplňky velmi dobře. Přední sedadla mají celkem výrazné boční vedení a měly by tělu poskytnout dobrou oporu i při ostrém průjezdu zatáček. O prostornosti interiéru nebo zavazadlového prostoru se zatím nic neví, ale u tohoto automobilu to určitě není nejdůležitější věc. Oproti svému předobrazu, modelu Carrera S, se změnil také motor a nabral trochu na síle. Celkově se nejvyšší výkon tohoto benzinového šestiválce o zdvihovém objemu 3.8 l vyšplhal na 410 koní. Jedná se o plochý šestiválec s přímým vstřikem paliva. Součástí výbavy bude například šestistupňová manuální převodovka a za celkem tučný příplatek si budete moct přikoupit keramické brzdy PCCB, které jsou proti klasickým brzdám o poznání odolnější a mají větší výdrž. Úpravou prošlo také odpružení a 911 Sport Classic bude sedět o 19 mm níž než Carrera S. Litá kola mají průměr 19 palců a jsou vyrobena přesně pro potřeby tohoto modelu. Jedná se o celkem zajímavý model a pokud byste o něj měli zájem, pomalu byste se měli začít starat, protože 250 kusů určitě zmizí velmi rychle. Prodej by měl začít v lednu 2010 a připravte se na cenu zhruba 140 tisíc liber (asi 4.06 mil Kč). Více informací se samozřejmě dozvíme na autosalonu ve Frankfurtu.

Porsche 911 Sport Classic

Porsche 911 Sport Classic

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Porsche 911 Sport Classic


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.