Přeposlat Porsche 911 Turbo 2010

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Porsche 911 Turbo 2010

10.08.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Automobilka Porsche dnes představila novou generaci svého modelu Turbo. Jedná se o kultovní automobil, který patří u Porsche mezi ty úplně nejvýkonnější a to samé bude platit i u tohoto modelu. Pojďme se podívat na první informace a fotografie.

Automobilka Porsche dnes představila novou generaci svého modelu Turbo. Jedná se o kultovní automobil, který patří u Porsche mezi ty úplně nejvýkonnější a to samé bude platit i u tohoto modelu. Pojďme se podívat na první informace a fotografie. ~i1~i4 Proti předchozí verzi se design sice moc nezměnil, ale jak už to u nových generací bývá, narostl výkon. Designově se jedná o klasické Porsche, které obsahuje spoustu typických, ale i moderních prvků. Na přední straně vozu nás zaujaly čiré světlomety a výrazný nárazník, který obsahuje mlhová světla a LED diody pro denní svícení. Zadní část vozu je o poznání dynamičtější, obsahuje velký spoiler, který zaručuje přítlak na zadní nápravu a dvě obrovské výfukové koncovky. Zadní světla jsou větší, než u předchozí generace a jsou složeny z LED diod. Při pohledu z boku vyniknou hlavně velká litá kola a stylový průduch vzduchu, který je umístěný za dveřmi. Spolu s modelem kupé byla představena také karosářská verze kabrio. Ta je na tom s designem podobně, ale samozřejmě postrádá střechu. Interiér je velmi podobný, jako u předchozí generace, takže se můžete těšit na velmi kvalitní materiály a dobrou ergonomii. ~i2~i5~i7 Je to až neuvěřitelné, ale motor pod kapotou připravované generace Turba je úplně nový, což se stalo za 35 let historie tohoto modelu vůbec poprvé. O pohon se stará plochý šestiválec o zdvihovém objemu 3.8 litru, který je přeplňovaný dvěma turbodmychadly (twin-turbo), díky čemuž dává nejvyšší výkon 500 koní. To je o 20 koní víc, než u současné generace. Porsche také slibuje nižší produkci CO2 na jeden km jízdy a až o 18% nižší spotřebu. Co se týče výkonů, zrychlení z 0-100 km/h zvládnete za 3.4 s a můžete pokračovat až k maximální rychlosti 310 Nm. V základní výbavě se bude o přenos výkonu starat šestistupňová manuální převodovka, ale samozřejmě si budete moci zvolit i automatiku, a to dvouspojkovou převodovku PDK. Poháněna jsou samozřejmě všechna čtyři kola, což je u Turba standardní pohon. Nové Turbo ještě nebylo oficiálně představeno, představení proběhne na podzim na autosalonu ve Frankfurtu. Předběžná cena se odhaduje na 102 tisíc liber u modelu kupé a na 109 tisíc liber u kabria. ~i3~i6

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 2

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Porsche 911 Turbo 2010


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.