Přeposlat Porsche Panamera jde do výroby

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Porsche Panamera jde do výroby

15.05.2009 | Tisková zpráva - Porsche | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

V těchto dnech začala ve výrobním závodě společnosti Porsche v Lipsku výroba nového modelu Panamera, který měl světovou premiéru 19. dubna 2009 na autosalonu v Šanghaji.

V těchto dnech začala ve výrobním závodě společnosti Porsche v Lipsku výroba nového modelu Panamera, který měl světovou premiéru 19. dubna 2009 na autosalonu v Šanghaji. Na českém trhu se poprvé toto čtyřdveřové Gran Turismo představí 12. září 2009. Jeho premiéra se navíc bude konat již v novém showroomu Porsche na pražském Proseku, který se řadí mezi jeden z nejmodernějších autosalonů této značky v Evropě. Výhradní dovozce Porsche Inter Auto CZ očekává, že prodej této novinky dosáhne za rok 2009 na 50 vozů. Továrna v Lipsku, kde se kromě Panemery vyrábí také sportovně-terénní model Cayenne, byla rozšířena o 22 000 metrů čtverečních a současně byla zmodernizována její výrobní a logistická koncepce. Tato náročná přestavba neumožňovala během posledních osmi měsíců provádět pravidelní prohlídky. Ty jsou nyní obnoveny a návštěvníci mohou zažít výrobu vůbec prvních modelů Panamera. Přibližně dvouhodinové prohlídky jsou zcela zdarma. K dispozici jsou zde také jízdy na terénní či závodní trati ve sportovně-terénním modelu Cayenne, a to buď jako spolujezdec nebo řidič.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Porsche Panamera jde do výroby


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.