Přeposlat Již milion automobilů Hyundai do Afriky

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Již milion automobilů Hyundai do Afriky

26.06.2009 | Tisková zpráva - Hyundai | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Celkový objem vývozu vozů Hyundai do Afriky přesáhl hranici jednoho milionu kusů

Celkový objem vývozu vozů Hyundai do Afriky přesáhl hranici jednoho milionu kusů Hyundai Motor Company, největší jihokorejská automobilka, oslavila 23. června 2009 dosažení milníku jednoho milionu vozů vyvezených do Afriky. S nejnovější zásilkou modelů Elantra do Egypta naloděných v přístavu Ulsan se celkový objem vývozu vozů Hyundai do Afriky vyšplhal nad hranici jednoho milionu. Firma Hyundai dosáhla tohoto výkonu během 33 let. V roce 1976 putovalo do Libérie prvních 26 vozů Pony, což byl první typ automobilu Hyundai vlastní konstrukce. Uběhlo plných 29 let, než v roce 2005 padla hranice 500 000 exportovaných vozidel Hyundai. Dalších 500 000 vozů bylo do Afriky vyvezeno během pouhých čtyř let, což odráží obrovský nárůst popularity značky Hyundai v tomto teritoriu. Mezi hlavní země afrického regionu, které přispěly k rekordním dovozům, resp. prodejům, patří Egypt, Jižní Afrika, Alžírsko, Maroko a Nigérie. Zvláštní postavení si udržuje Egypt, kde bylo prodáno 53 153 vozů. Hyundai si v této zemi udržuje pozici nejprodávanější značky s tržním podílem 26,4 %. Svůj tržní potenciál si v africkém regionu značka Hyundai dále posiluje. V listopadu 2008 například otevřela své africké regionální zastoupení v egyptské Káhiře. Společnost Hyundai, oficiální partner FIFA, rovněž začátkem června 2009 poskytla flotilu oficiálních vozů místnímu organizačnímu výboru Poháru konfederací FIFA 2009, který začal 14. června v Jižní Africe. Hyundai od poskytnutí oficiálních vozů pro Pohár konfederací FIFA 2009 v Jižní Africe očekává podporu své image výrobce automobilů se znamenitými výkony a kvalitou. Značku dále propagují reklamní stěny a velké elektronické štíty vystavené na fotbalových stadionech, na kterých se hrají pohárové zápasy.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Již milion automobilů Hyundai do Afriky


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.