Přeposlat Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

13.03.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Renaultsport Megane je jeden z nejlepších a nejpopulárnějších hothatchů na současném trhu, ale proti konkurenci začíná pomalu ztrácet dech. Renalut konečně odhalil jeho nástupce, který se bude jmenovat Renaultsport Megane 250.

Renaultsport Megane je jeden z nejlepších a nejpopulárnějších hothatchů na současném trhu, ale proti konkurenci začíná pomalu ztrácet dech. Renalut konečně odhalil jeho nástupce, který se bude jmenovat Renaultsport Megane 250. Pojďme se podívat na první oficiální informace.

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

Renault je vůbec v oblasti rychlých hatchbacků jedna z nejrespektovanějších automobilek na trhu a například Clio RS nemá ve své třídě moc konkurence. Kromě toho nabízí Renault taky sportovní Twingo, takže máte skutečně z čeho vybírat. Tuto rodinku velmi brzy doplní nový Megane, který by měl být ještě nekompromisnější než současná generace. Ta se vyznačuje skvělým motorem s výkonem 225 koní a špičkovými jízdními vlastnostmi, ale podvozek je možná až moc tvrdý a na nekvalitní silnici se automobil vyznačoval extrémními odskoky. Nová generace by na tom v tomto směru měla být vyspělejší a podvozek by už neměl být tak nekompromisní. O pohon Renaultsport Megane 250 se bude starat přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr, který bude dávat nejvyšší výkon 250 koní při 5500 ot/min a kroutící moment 340 Nm při 3000 ot/min. Až 80% kroutícího momentu bude k dispozici v 1900 ot/min, což slibuje mohutný zátah už od celkem nízkých otáček. Po designové stránce se jedná o jeden z nejvýraznějších hothatchů současnosti a zaujala nás hlavně kombinace žluté metalízy a doplňkové černé barvy, která bude na přední masce. Litá kola by měla mít grafitovou barvu, což k celkovému barevnému schématu vozu skvěle sedne. Jízdní výkony, jako například zrychlení z 0-100 km/h nebo maximální rychlost zatím nejsou známé, ale prodej by měl začít v průběhu září tohoto roku. Startovací cena by se měla velmi podobat ceně současné generace.

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

Kromě ostrého Meganu představila automobila Renault taky novou generaci velkoprostorového rodinného vozu Scenic. Po designové stránce se jedná o dost povedenější automobil než současná generace a přední část vemi připomíná novou Lagunu. Zadní části dominují bumerangovité svítilny, které zasahují i do boku karoserie. Automobily Scenic se vždy vyznačovaly prostorným interiérem a velmi dobrou užitnou hodnotou, zkrátka se jedná o ideální model pro rodinu. K dipozici bude velmi bohatá nabídka motorů, pro milovníky benzinových jednotek jsou připraveny motory 1.4 turbo s výkonem 128 koní, atmosferická 1.6 s výkonem 109 koní a 2.0 s výkonem 138 koní. Příznivci nafty budou moct vybírat z pohonných jednotek 1.5 dCi, která se bude nabízet ve třech výkonnostních variantách (85, 105 a 109 koní) a 1.9 dCi (130, 150 nebo 160 koní). K dispozici bude taky sedmimístná varianta s tradičním označením Grand. Menší model bude mít objem zavazadlového prostoru 522 litrů a verze Grand dokonce 752 litrů (v pětimístné verzi, objem zavazadlového prostoru v sedmimístné verzi bude 702 litrů, ale pouze s obsazenými pěti sedadly). Interiér se bude vyznačovat hlavně množstvím odkládacích prostor a různých schránek, takže bude velmi praktický. Prodej by měl podle prvních informací začít v květnu (standartní verze) a v červenci (sedmimístná verze Grand).

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Renaultsport Megane 250 a Renault Scenic


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.