Přeposlat Nissan GT-R prošel pro evropský trh lehkou úpravou

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nissan GT-R prošel pro evropský trh lehkou úpravou

12.12.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Nissan GT-R se na evropských trzích ještě ani neprodává, ale automobilka už uvažuje o lehkých úpravách. Kromě vyššího výkonu bude automobil nabízet taky upravený podvozek a jízdní vlastnosti. Prodej by měl začít zhruba do dvou měsíců.

Nissan GT-R se na evropských trzích ještě ani neprodává, ale automobilka už uvažuje o lehkých úpravách. Kromě vyššího výkonu bude automobil nabízet taky upravený podvozek a jízdní vlastnosti. Prodej by měl začít zhruba do dvou měsíců.

Nissan GT-R prošel pro evropský trh lehkou úpravou

Jistě si říkáte, že větší výkon je to poslední, co Nissan GT-R potřebuje. Nárust výkonu ale nebude nijak dramatický, ze současných 473 koní se zvedne o pouhých 5 na výsledných 478 koní. Kroutící moment bude taky nepatrně vyšší a motor V6 3.8 twin-turbo bude produkovat 588 Nm. Design vozu zůstane stejný, takže pořád platí, že se jedná o jeden z nejhezčích supersportů dneška. Japonský chrarakter a tvary z něj přímo čiší a jako celkem působí Nissan GT-R velmi vyváženě. Přední část je sice velmi povedená, nám se ale stejně víc líbí část zadní, kde najdete čtyři obrovské koncovky výfuku, difuzor a přítlačné křídlo pro zlepšení přítlaku na zadní nápravu. Interiér zůstal taky beze změn, není sice moc prostorný, ale je kvalitní a vyzařuje z něj sportovní feeling.

Nissan GT-R prošel pro evropský trh lehkou úpravou

Kromě vyššího výkonu dostal automobil taky mírně upravený podvozek, což by mělo zlepšít jízdní vlastnosti. Na těch budou mít velký podíl i nové pneumatiky Dunlop SP Sport 600 DSST, které nahradí současné používané Bridgestony. Když Nissan GT-R porazi v testovacích jízdách na okruhu Nurburgring konkurenční Porsche Turbo, měl obuty právě pneumatiky od společnosti Dunlop. Dosáhl času 7:29 s, což se pořád počítá jako špičkový výsledek a v ničem si nezadá ani s daleko výkonnějšími supersporty. Všechny tyto změny se ale projeví samozřejmě taky na ceně. Ta bude o 3.8% vyšší, než byla plánována a bude se pohybovat zhruba okolo 57 tisíc liber (asi 1.7 mil kč). O tento vůz je nebývalý zájem hlavně ve velké Británii a první kusy by měly ke svým majitelům dorazit začátkem roku 2009. Pokud po tomto automobilu toužíte, ale zatím jste si ho neobjednali, tak byste tak měli co možná nejrychleji učinit, protože byste na něj mohli čekat klidně až do roku 2010. Až tak jsou kapacity výroby vytížené.

Nissan GT-R prošel pro evropský trh lehkou úpravou

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 6

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Nissan GT-R prošel pro evropský trh lehkou úpravou


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.