Přeposlat Nový Volkswagen T-Roc jde do prodeje

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nový Volkswagen T-Roc jde do prodeje

01.02.2018 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Crossoverová mánie zdaleka nepolevuje a na náš trh vstupuje další vůz tohoto typu. Pohledný kousek T-Roc posílá do boje automobilka Volkswagen a v jejím portfoliu je to určitě jeden z nejatraktivnějších a nejzajímavějších modelů.

Nový Volkswagen T-Roc jde do prodeje

Volkswagen představil model T-Roc v létě minulého roku a vysloužil si za tento crossover vesměs samou chválu, a to hlavně kvůli povedenému designu. Ten není tak konzervativní, jak jsme u VW zvyklí a T-Roc působí poměrně mladistvým, svěžím dojmem. Velikostně spadá mezi menší crossovery a s rozměry 4234 x 1819 x 1573 mm je nepatrně kratší (o 117 mm) než Golf, ale zároveň je o 81 mm vyšší a 29 mm širší. Rozvor se zastavil na hodnotě 2590 mm a dalo by se tak říct, že je to takový menší bráška svých koncernových sourozenců Škoda Karoq a Seat Ateca. Zavazadlový prostor má ve verzi s pohonem pouze předních kol hezkých 445 litrů a pokud sáhnete po čtyřkolce, jeho objem se sníží na 392 litrů, což je ale pořád poměrně použitelné i pro nějakou menší rodinku. Po sklopení zadních sedadel pak vznikne plocha schopná pojmout až 1290 litrů zavazadel. Co se týče designu, tak tomu dominuje výrazná příď se zajímavou maskou chladiče, sportovně střiženým nárazníkem a minimalistickými světlomety, které na masku navazují. Vzadu pak najdeme ostře řezaná světla, poměrně robustní nárazník a neschází ani plastový difuzor.

Nový Volkswagen T-Roc jde do prodejeNový Volkswagen T-Roc jde do prodeje

Při pohledu z profilu zaujme T-Roc výraznou stříškou nad zadním sklem a hezky dynamicky střiženou karoserií. Není to tedy klasická koncernová uniforma a jako celek působí T-Roc opravdu moc hezky, zvlášť s nějakými velkými koly a výraznou barvou. Interiér víceméně odpovídá aktuálnímu stylu VW a uspořádáním je prakticky stejný, jako v poslední generaci Pola. Displej palubního systému je umístěný na vrcholu středového panelu, prakticky ve stejné rovině s palubní deskou a je tak hezky na očích. K dispozici jsou dvě rádia, jedno s displejem o úhlopříčce 6.5 a druhé s 8 palcovým displeje (základem je 5 palcový displej), přičemž za příplatek je k dispozici také digitální palubní deska Active Info Display s 10.3 palcovým displejem. Nyní se můžeme vrhnout na jednotlivé verze a podívat se, co všechno nabízí. Na našem trhu je T-Roc k dispozici hned ve čtyřech výbavových stupních s označením T-Roc, Design, Style a Sport. První stupeň výbavy je k dispozici pouze se základním tříválcem 1.0 TSI o výkonu 85 kW (115 koní) a šestistupňovou manuální převodovkou, nicméně ani základ není vůbec špatný.

Nový Volkswagen T-Roc jde do prodejeNový Volkswagen T-Roc jde do prodeje

Majitel této verze se může těšit třeba na 16 palcová litá kola, asistenta pro rozjezd do kopce, LED denní svícení, dešťový senzor, elektrická okna vpředu i vzadu, systém Front Assist, řadicí páku a volant v kůži nebo chromované lišty bočních oken. Za zmínku určitě stojí také systém Lane Assist, manuální klimatizace, systém rozpoznávání chodců či hlídání tlaku v pneumatikách. Cena základní verze startuje na částce 452 900 Kč s DPH. Dalším výbavovým stupněm je Style, který je dostupný s benzinovým čtyřválcem 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) nebo naftovým čtyřválcem 2.0 TDI se stejným výkonem. Převodovka je opět zastoupena šestistupňovým manuálem a jednotka TDI je spárována s pohonem všech kol 4Motion. Tato varianta má proti té základní navíc třeba adaptivní tempomat, parkovací systém, automatickou klimatizaci, USB rozhraní, multifunkční volant, loketní opěrku nebo výškově stavitelná přední sedadla. S motorem 1.5 TSI stojí T-Roc ve výbavě Design minimálně 584 900 Kč a motor 2.0 TDI startuje na částce 692 900 Kč. Vyšší stupeň Style je na tom v oblasti motorů, převodovek a pohonu úplně stejně a proti stupni Design přidává 17 palcová litá kola a paket s hlídáním únavy řidiče.

Nový Volkswagen T-Roc jde do prodejeNový Volkswagen T-Roc jde do prodeje

Dále se můžeme těšit třeba na osvětlení dveří a dekoračních lišt, LED osvětlení prostoru pro nohy a lampičky na čtení vpředu i vzadu. Co se týče cen, tak jednotka 1.5 TSI začíná na částce 614 900 Kč a naftový čtyřválec pak stojí minimálně 722 900 Kč. Vrcholná verze Sport je na tom v oblasti nabídky nejlépe, a kromě kombinace motorů 1.5 TSI a 2.0 TDI s šestistupňovým manuálem nabídne také 2.0 TDI se sedmistupňovým automatem DSG, a dokonce i jednotku 2.0 TSI o výkonu 140 kW (190 koní). Naftové motory jsou opět spojeny s pohonem všech kol 4Motion. Proti předchozímu stupni výbavy Style nabídne Sport navíc například digitální palubní desku Active Info Display, rádio Composition Media s 8 palcovým displejem, sportovní sedačky vpředu nebo červené brzdové třmeny. Za příplatek je pak k dispozici hromada různých věcí, všelijakých paketů či bezpečnostních prvků. Například kola můžou mít úhlopříčku až 19 palců a celkově je k dispozici 10 barevných odstínů karoserie. Nejdražší T-Roc kombinuje výbavu Sport, motor 2.0 TDI, pohon všech kol 4Motion a převodovku DSG, přičemž tato varianta začíná na částce 820 900 Kč. Zajímavá motorizace 2.0 TSI pak stojí od 808 900 Kč.

Nový Volkswagen T-Roc jde do prodejeNový Volkswagen T-Roc jde do prodeje

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Nový Volkswagen T-Roc jde do prodeje


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.