Přeposlat Renault Scénic dostal luxusní verzi Initiale Paris

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Renault Scénic dostal luxusní verzi Initiale Paris

06.06.2017 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

V poslední době se poměrně hodně rozmáhají luxusní výbavové stupně víceméně mainstreamových automobilů, které jsou na pomezí klasiky a prémie. Milovníci rodinného vozu Renault Scénic se dočkali výbavového stupně Initiale Paris, tak se pojďme podívat, co všechno obsáhne.

Renault Scénic dostal luxusní verzi Initiale Paris

Kromě Renaultu a jeho řady Initiale Paris má svou luxusní výbavovou řadu například i Ford (Vignale), Škoda (Laurin & Klement) či Citröen (DS). Citröen sice tuto řadu přetavil v plnohodnotnou automobilku, nicméně ve finále je to pořád stejné. Je to zkrátka víceméně standardní automobil v nejvyšší dostupné výbavě doplněný různými luxusními prvky a také prémiovými službami. Renault s tímto stupněm výbavy nabízí modely Clio, Koleos, Captur, Espace a nově do ní vstoupilo rodinné MPV Scénic, a to i ve větší variantě Grand. Verze Initiale Paris jdou poměrně dobře rozpoznat od standardních modelů už na první pohled, protože zkrátka působí honosněji, luxusněji a většinou s sebou nesou spoustu chromovaných doplňků a podobných věcí. Je to případ i nejnovějšího Scénicu, který vypadá opravdu parádně. Upravenému designu dominuje přední část s maskou chladiče osazenou chromovanými ploškami, které jsou u standardních verzí normálně černé. Přední světlomety jsou samozřejmě kompletně diodové a to samé platí také pro mlhovky integrované do nárazníku, které navíc umí svítit do zatáček.

Renault Scénic dostal luxusní verzi Initiale ParisRenault Scénic dostal luxusní verzi Initiale Paris

Ten je také lehce přepracovaný, nicméně už není tak výrazný, jako chromovaná maska. V ní si pak lze všimnout i malého znáčku Initiale Paris. Vzadu sedí koncová světla s novou grafikou, nicméně zbytek zadní části zůstal víceméně shodný se standardními verzemi. Za zmínku pak určitě stojí i krásná litá kola vyvedená v unikátním designu o průměru 20 palců a nový barevný odstín Amethyst Black, který je vyhrazený pouze výbavě Initiale Paris. I standardní Scénic je velmi přitažlivým rodinným vozem, no verze Initiale Paris působí opravdu stylově a většího parádníka v této třídě snad ani nenajdeme. Krátká verze vypadá hlavně při pohledu z profilu hezky dynamicky a ani trochu nepůsobí dojmem nudného, rodinného vozu, což je taková krátká charakteristika předchozích generací. Initiale Paris ale není jenom o vyfintěném exteriéru, Renault věnoval hodně pozornosti také interiéru a vypiplal ho do opravdu hezkého stavu. Rozvržení je standardní a stejné, jako u obyčejných verzí a dominantu interiéru tak tvoří široký středový panel, do kterého je zakomponovaný velký barevný displej palubního multimediálního systému.

Renault Scénic dostal luxusní verzi Initiale ParisRenault Scénic dostal luxusní verzi Initiale Paris

Sedadla jsou ale čalouněna kůží Nappa a tu najdeme také na volantu a hlavici řadicí páky. Celkový dojem luxusu pak dotváří kontrastní prošívání či chromované prahy. Součástí výbavy Initiale Paris jsou například elektricky stavitelná přední sedadla, která jsou navíc vyhřívaná a umí i masáže. To ale není všechno, nad digitální palubní deskou sedí malé sklíčko, což je samozřejmě head-up displej zobrazující důležité informace přímo v zorném poli řidiče. Tento luxusní Scénic bude své majitele hýčkat také kvalitní reprodukcí hudby, o kterou se stará prémiové audio od firmy BOSE a samozřejmě nebude scházet ani hromada různých asistentů či pomocníků včetně automatického parkování. Co se týče motorů, tak s touto verzí se můžou pojit pouze tři agregáty a základní motorizace byly z nabídky úplně vypuštěny. Místo benzinového motoru TCe 115 je tak základní pohonnou jednotkou této verze motor TCe 130, což je přeplňovaný čtyřválec o zdvihovém objemu 1.2 litru, který je naladěný na 96 kW (130 koní).

Renault Scénic dostal luxusní verzi Initiale ParisRenault Scénic dostal luxusní verzi Initiale Paris

Zároveň se jedná o jediný benzinový motor v nabídce a je to trochu škoda, protože například přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec by této luxusní řadě slušel a ještě víc by ji odlišil od standardních verzí. Zbytek nabídky tvoří naftové jednotky dCi, přičemž základní naftový čtyřválec dCi 130 nabídne jedno turbodmychadlo, objem 1.6 litru a výkon 96 kW (130 koní). Nejvýkonnější motor v nabídce nese označení dCi 160 a za tímto jménem se ukrývá opět šestnáctistovka, ale tentokrát přeplňovaná dvojicí turbodmychadel. Její výkon čítá 118 kW, neboli 160 koní. Všechny motory jsou spojeny s pohonem výhradně předních kol a první dva agregáty jsou pak v spárovány s šestistupňovou manuální převodovkou. Naftový vrchol dCi 160 je pak spojený s dvouspojkovou automatickou převodovkou, opět se šesti stupni. Tato luxusní řada se pomalu začíná prodávat ve Francii a prozatím se bohužel neví, kdy se dostane i k nám, takže oficiální české ceny jsou také neznámé. Je ale jasné, že řada Initiale Paris bude ještě dražší, než doposud nejvyšší řada Bose, jejíž cena u nás startuje na částce 589 900 Kč (604 900 Kč u delší verze Grand).

Renault Scénic dostal luxusní verzi Initiale ParisRenault Scénic dostal luxusní verzi Initiale Paris

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Renault Scénic dostal luxusní verzi Initiale Paris


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.