Přeposlat Opel představil novou generaci modelu Insignia

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Opel představil novou generaci modelu Insignia

13.12.2016 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Před nedávnem utekly na internet fotografie nové generace Opelu Insignia, kde byl tento vůz zachycený bez jakéhokoliv maskování. Nyní jsme se dočkali oficiálního odhalení této žhavé novinky a vypadá to, že střední třída má nového premianta.

Opel představil novou generaci modelu Insignia

Původní Opel Insignia platí za velmi populární vůz, a to hlavně díky vysoké spolehlivosti a rozsáhlým možnostem výběru v oblasti převodovek, motorů i pohonu. Jedinou vadou na kráse byla značná nadváha, nicméně tím trpěly prakticky všechny Opely let nedávno minulých. Nová generace Astry se s tím ale statečně poprala, shodila proti svému předchůdci nějaké to kilo a stejný osud potkal také novou generaci modelu Insignia. Oproti předchozí generaci shodila ta nová až 175 kg, což už je opravdu hezká dieta a výrazný podíl na tom má hlavně karoserie, která je o značných 60 kg lehčí. Opelu se na jedničku povedl také design, ten je prostě parádní a v současné střední třídě budeme jen velmi těžko hledat přitažlivější vůz. Je to samozřejmě novinka a většina konkurentů již nějaký ten rok slouží, ale i tak si Opel zaslouží velkou pochvalu. Nová Insignia působí prémiově, je elegantní a neschází jí ani sportovní šmrnc, který je dán hlavně nízkou karoserií. Ta je o 29 mm nižší, než u předchůdce a v ostatních ohledech se nová generace zase nepatrně rozrostla. Nová Insignia je o 55 mm delší, rozvor náprav se zvětšil o 92 mm a rozchod kol je o 11 mm širší.

Opel představil novou generaci modelu InsigniaOpel představil novou generaci modelu Insignia

Při pohledu z profilu si lze všimnout krásně dynamicky tvarované karoserie a na aerodynamice si dali v Opelu vskutku záležet, protože koeficient odporu vzduchu dosahuje hodnoty 0.26. Vraťme se ale zpět k designu, kterému dominuje příď s rozměrnými světlomety a k dispozici budou diodová adaptivní světla IntelliLux LED. Ta se skládají ze 32 segmentů a měla by mít dosah až 400 metrů. Zmínit bychom měli také hezkou grafiku, která koresponduje se stejnou grafikou koncových světel. Ta jsou poměrně rozměrná, zasahují do boční části karoserie a na zádi dále najdeme dvě výrazné koncovky výfuku a decentní spoiler integrovaný do víka. Za zmínku pak určitě stojí i krásná litá kola vyvedená ve dvou barvách a poměrně výrazný prolis na dveřích, který celkový design hezky zvýrazňuje. Za nás musíme říct, že se nová Insignia po designové stránce nesmírně povedla a že budí náležitý respekt. To samé se dá říct také o interiéru, který je na první pohled docela minimalistický a působí prémiovým dojmem. Přeplácané interiéry, ve kterých se je velmi obtížné zorientovat, už dnes neletí a v módě jsou spíše ty jednodušší, minimalisticky podané.

Opel představil novou generaci modelu InsigniaOpel představil novou generaci modelu Insignia

V tomto Insignia opravdu vyniká a její interiér působí velmi čistě, precizně a je dostatečně stylový. Na mohutném středovém panelu, který je lehce natočený směrem k řidiči, najdeme volič převodovky, samostatný ovládací panel klimatizace a samozřejmě nesmí scházet ani barevný dotykový displej palubního multimediálního systému. Před řidičem pak sedí povedený volant s decentně zploštěnou spodní částí, hezká palubní deska a neschází ani startovací tlačítko. Opel se chlubí hlavně speciálními předními sedadly, která jsou vyhřívaná, odvětrávaná a můžou být dokonce také masážní. Samozřejmě nebude scházet ani kopa různé elektroniky v čele s možností propojení s chytrým telefonem nebo sdílení palubního internetu pro celou osádku. Dále se můžeme těšit na různé bezpečností prvky typu hlídání jízdních pruhů, mrtvého úhlu, adaptivní tempomat a nová Insignia je prvním automobilem od Opelu, který je vybavený aktivní kapotou pro lepší ochranu chodců při případné kolizi. Zmínit bychom určitě měli také kamerový systém schopný obsáhnout celé okolí vozu nebo head-up displej.

Opel představil novou generaci modelu InsigniaOpel představil novou generaci modelu Insignia

O motorech se toho bohužel prozatím moc neví a oficiálně zatím žádná pohonná jednotka potvrzena nebyla, ale můžeme čekat víceméně klasickou nabídku naftových a benzinových čtyřválců. Mluví se ale i tom, že ostré provedení s označením OPC si uchová přeplňovaný šestiválec, což by byla velká výhoda proti konkurenci. Ve střední třídě totiž klasické šestiválce víceméně úplně vymizely (alespoň v Evropě) a určitě by nebylo na škodu, kdyby ho Opel uchoval a použil. Za to by si určitě vysloužil náležitou úctu a respekt. Kromě přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce by měl být k dispozici také nový benzinový motor 1.5 Turbo, který bude pravděpodobně plnit roli základní pohonné jednotky. Současná Insignia vyniká v rozsáhlých možnostech co do kombinací karoserií, motorů, převodovek a pohonů a ta nová by na tom měla být zrovna tak. Pohon všech kol tedy v nabídce scházet nebude, stejně tak jako automatická převodovka a kromě liftbacku půjde do prodeje i praktické kombi a verze určená do lehkého terénu, která dostane zvýšenou karoserii a plastové ochranné prvky. Oficiální představení veřejnosti proběhne na nadcházejícím autosalonu v Ženevě v březnu 2017.

Opel představil novou generaci modelu InsigniaOpel představil novou generaci modelu Insignia

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Opel představil novou generaci modelu Insignia


počet příspěvků: 0

 

Redirect

Please click here to continue.

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.