Přeposlat ŠKODA dodala v říjnu zákazníkům 88 500 vozů

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

ŠKODA dodala v říjnu zákazníkům 88 500 vozů

12.11.2015 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

ŠKODA Fabia a ŠKODA Superb v Evropě rostly dvouciferným tempem. Automobilka zaznamenala růst ve střední Evropě, Indii a Číně.

ŠKODA dodala v říjnu zákazníkům 88 500 vozů

V říjnu 2015 dodala ŠKODA AUTO zákazníkům na celém světě 88 500 vozů (říjen 2014: 91 000 vozů; minus 2,7 procenta). Po silném loňském říjnu to byl druhý nejlepší říjnový výsledek značky. ŠKODA rostla ve střední Evropě, Indii a v Číně. V západní Evropě byly dodávky zákazníkům lehce pod úrovní minulého roku. K poklesům prodejů docházelo zejména v důsledku složité situace na ruském a východoevropském trhu. Skvěle se i v tomto období vyvíjely dodávky nové generace vozů značky ŠKODA: v Evropě dosáhly vysokých přírůstků nové modely ŠKODA Fabia (plus 44,1 procenta) a ŠKODA Superb (plus 22,8 procenta).

„Se svou atraktivní modelovou paletou dosáhla ŠKODA v říjnu i přes obtížné podmínky na některých trzích dobrých prodejních výsledků,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast prodeje a marketingu. „Naše nové modely jsou u zákazníků velice oblíbené. Důkazem toho je i stabilní vývoj zakázek. Situace na ruském a východoevropském trhu však zůstává i nadále napjatá,“ dodává Eichhorn.

V západní Evropě dodala ŠKODA v říjnu svým zákazníkům 34 000 vozů (říjen 2014: 34 700; minus 1,9 procenta). Na německém trhu dosáhly prodeje značky loňské úrovně 12 800 vozů. ŠKODA tedy v Německu zůstává i nadále s velkým náskokem nejsilnější zahraniční značkou. Dvouciferného růstu dosáhla značka ŠKODA ve Francii (2 100 vozů; plus 17,3 procenta), Španělsku (1 700 vozů; plus 12,9 procenta), Itálii (1 400 vozů; plus 13,3 procenta), Portugalsku (200 vozů; plus 22,5 procenta) nebo v Irsku (200 vozů; plus 22,2 procenta).

Na celkově klesajícím trhu v Rusku dodala ŠKODA v říjnu zákazníkům 4 600 vozů (říjen 2014: 7 400 vozů; minus 38 procent). Ve východní Evropě mimo Rusko prodala automobilka v říjnu 3 000 vozů (říjen 2014: 3 300; minus 11 procent). Dvouciferným tempem ŠKODA naopak rostla v Rumunsku (900 vozů; plus 26,3 procenta) a Srbsku (500 vozů; plus 21,2 procenta).

Ve střední Evropě ŠKODA v říjnu rostla o 11,9 procenta na 14 800 vozů (říjen 2014: 13 200). Každý pátý nově registrovaný vůz ve střední Evropě je vůz značky ŠKODA. Na domácím českém trhu zaznamenala značka silný přírůstek o 18,5 procenta na 7 600 dodaných vozů (říjen 2014: 6 400). Rovněž dvouciferného růstu dosáhla ŠKODA ve Slovinsku (500 vozů; plus 14 procent) a Chorvatsku (200 vozů; plus 28,1 procenta)

V Číně dodala ŠKODA v říjnu svým zákazníkům 26 400 vozů. Ve srovnání s loňským říjnem (25 600 vozů) to představuje lehký nárůst o 3,2 procenta. V Indii zvýšila značka ŠKODA své prodeje o 7,7 procenta na 1 600 vozů (říjen 2014: 1 500). Na Tchaj-wanu zaznamenala značka nárůst o 20 procent, když dodala svým zákazníkům 300 vozů. Dvouciferného růstu dosáhla značka ŠKODA i v Izraeli (1 500 vozů, plus 52,7 procenta).

Dodávky vozů značka ŠKODA zákazníkům v říjnu 2015 (v kusech, zaokrouhleno, po jednotlivých modelech; +/- v procentech oproti stejnému měsíci loňského roku):
ŠKODA Octavia (37.000; +4,9 %)
ŠKODA Fabia (16.800; +39,8 %)
ŠKODA Rapid (14.000; -33,9 %)
ŠKODA Yeti (10.000; +13,0 %)
ŠKODA Superb (7.700; -2,6 %)
ŠKODA Citigo (prodej pouze v Evropě: 2.800; -12,0%)

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku ŠKODA dodala v říjnu zákazníkům 88 500 vozů


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.