Přeposlat Hyundai je stále silnou dvojkou trhu

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Hyundai je stále silnou dvojkou trhu

19.10.2015 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

Nejprodávanějším vozem automobilky Hyundai v ČR byl v září model i30. Ve sledovaném měsíci se jich prodalo 628, což představuje meziroční nárůst o 28,2 %. V kategorii nižší střední třídy tak jde o druhý nejprodávanější vůz. Velmi dobře se dařilo také modelu Tucson, který byl ve svém segmentu SUV třetí a jeho podíl na celkovém počtu prodaných vozů v kategorii činil 12,8 %.

Hyundai je stále silnou dvojkou trhu

Od začátku roku prodal Hyundai na českém trhu 14 190 aut. Ve srovnání s minulým rokem je to o 4 % více a automobilka je tak s více než 10% podílem v České republice druhá nejúspěšnější. Velmi dobré prodejní výsledky nadále vykazuje i model ix35. Od ledna 2015 se prodalo celkem 1855 kusů a vůz je v kategorii SUV-C za první tři čtvrtletí s tržním podílem 21,3 % vůbec nejprodávanějším automobilem. Pozici dlouhodobé jedničky v kategorii malých MPV i nadále drží Hyundai ix20 s 342 prodanými vozy a s úctyhodným tržním podílem 54,2 %.  

Uvedená čísla o prodejích jsou očištěna o zmanipulované prodeje a jsou tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Hyundai je stále silnou dvojkou trhu


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.