Přeposlat Mercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiální

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Mercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiální

18.08.2015 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Mercedes oficiálně představil novou generaci populárního malého kupé třídy C, které je odvozeno od sedanu stejné třídy. V oblasti vzhledu ale bohužel zůstal Mercedes hodně při zemi a sportovnější varianta vypadá víceméně stejně, jako podstatně větší a draží kupé třídy S.

Mercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiální

Hlavní rozpoznávací faktor mezi sedanem třídy C a kupé stejné třídy je chybějící pár dveří a jiná koncová světla, což ale není nic nečekaného. Podstatně více zarážející je prakticky stejný design, jako u většího a dražšího kupé třídy S. Jedná se sice o velmi atraktivní automobil, ale prakticky identické detaily a celkový velmi podobný styling s kupé třídy S je patrný už při letmém pohledu. Trocha víc invence by zkrátka určitě nebyla na škodu a nové C Coupé se klidně mohlo o něco víc odlišit od davu. Dost ale bylo naříkání, pojďme se na novinku podívat trochu podrobněji a začneme jako vždy designem. Ten staví na mohutné masce chladiče s výraznou trojcípou hvězdou, která je doplněna dekorační lamelou. Sportovně střižený nárazník s výraznými průduchy se k celkovému stylu tohoto modelu dobře hodí a na přídi pak samozřejmě nechybí ani decentní ,,lízátko“. Zamračené přední světlomety jsou pak doplněny LEDkami pro denní svícení. Na zádi má své místo decentní difuzor, po jehož stranách jsou usazeny dvě oválné koncovky výfuku a ve víku zavazadlového prostoru si lze všimnout integrovaného přítlačného křídla. Na první pohled zaujme také výrazná hrana zavazadelníku a průduchy za zadními koly.

Mercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiálníMercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiální

Po délce celé karoserie se pak táhne dekorační linka, která hezky podtrhuje vcelku dynamický vzhled. Proti předchozí generaci modelu C Coupé ta nová narostla ve všech ohledech a proti současnému sedanu je podvozek o 15 mm blíž k silnici. Interiér je pochopitelně také vyvedený ve stylu současných Mercedesů, avšak zde podobnost s ostatními modely určitě hanit nebudeme. Interiéry současných Mercedesů jsou elegantní, luxusní a zároveň působí vzdušně a sportovně, což určitě chválíme. Jeho dominantu tvoří sportovní trojramenný volant s plochou spodní částí, přičemž volant nepostrádá ani zvýrazněné úchyty a ovládací tlačítka. Středový panel obsahuje klasické ovládání klimatizace, audia a nechybí ani velký displej palubního systému a navigace. Zalíbila se nám také výrazná sedadla, a jak už je u Mercedesu dobrým zvykem, ve výbavě nebude chybět spousta moderních hlídacích prvků a různých asistentů, kteří se budou starat o bezpečnější jízdu (adaptivní tempomat, systém hlídání jízdního pruhu, systém nouzového brzdění). Jedna z hlavních novinek tohoto modelu je speciální klimatizace spolupracující s navigací, která uzavře všechny vstupy vzduchu při vjetí do tunelu a zároveň zapne vnitřní cirkulaci vzduchu.

Mercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiálníMercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiální

Po opuštění tunelu se klimatizace zase vrátí zpátky do normálu a vnitřní cirkulace se automaticky vypne. Co se týče motorů, tak při zahájení prodeje budou k dispozici pouze a jenom oturbené čtyřválce a nejvýkonnější varianta od AMG s více válci přijde až později. Základní benzinový motor (C180) je přeplňovaná šestnáctistovka o výkonu 156 koní a další tři benzinové varianty budou mít stejný objem (2 litry), avšak rozdílné výkony. Verze C200 nabídne 184 koní, C250 211 koní a až do příchodu AMG bude vrcholnou verzí v nabídce model s označením C300. Zde je přeplňovaný dvoulitrový motor naladěný na slušných 245 koní, což by mělo znamenat solidní dynamiku. Bez naftových motorů by to pochopitelně nešlo a milovníci tohoto paliva dostanou jeden motor (čtyřválec o objemu 2.1 litru) naladěný na 170 nebo 204 koní. V základu budou poháněna pouze zadní kola, nicméně za příplatek bude k dispozici pohon všech kol 4Matic a na výběr bude také v oblasti předkovek. Sportovní verze od AMG pak bude oficiálně představena 19. srpna a už se na ni moc těšíme, a to hlavně z důvodu přítomnosti motoru s více, než čtyřmi válci. Podle nás totiž pod kapotou normální verze nějaký ten klasický šestiválec vyloženě chybí.

Mercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiálníMercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiální

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Mercedes C Coupé: Menší brácha S Coupé je oficiální


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.