Přeposlat ŠKODA AUTO opět v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

ŠKODA AUTO opět v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’

22.06.2015 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

​ŠKODA AUTO je opět nejvýznamnější a také nejobdivovanější firmou České republiky. V prvních pěti měsících roku 2015 celosvětově rostla o 5,1 procenta.

ŠKODA AUTO opět v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’

​Již po osmnácté se ŠKODA AUTO umístila v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’.  Automobilka byla zvolena ‚Nejvýznamnější firmou v České republice’ a vede i kategorii ‚100 nejobdivovanějších firem v České republice’. ŠKODA se v renomovaném ekonomickém rankingu objevuje od roku 1996 a je v něm zdaleka nejoceňovanější firmou.

Žebříček ‚CZECH TOP 100’, který byl v letošním roce sestaven podvacáté, hodnotí nejdůležitější české firmy na základě jejich ekonomických výsledků a aktuálního vývoje ukazatelů jako je například kvalita produktu, hodnota firmy, společenská odpovědnost podniku a atraktivita společnosti v roli zaměstnavatele.

Udílení cen se dnes konalo za přítomnosti řady vysoce postavených představitelů ekonomického, politického a společenského života na Pražském hradě. Za společnost ŠKODA AUTO cenu převzal člen představenstva zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar.

„Skutečnost, že jsme již poosmnácté v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’, nás naplňuje radostí,“ říká Bohdan Wojnar. „Opakované ocenění je důkazem skvělého vývoje automobilky ŠKODA od devadesátých let. Náš úspěch je založen na vyvážené a moderní modelové paletě, na špičkových výkonech celého týmu našich zaměstnanců a kvalitním sociálním dialogu. V budoucnu chceme dále růst, a to jak v České republice a v Evropě, tak i na světových trzích. S novou generací modelu ŠKODA Superb, kterou právě uvádíme na první trhy, zahájila automobilka novou éru,“ dodává Wojnar.

V roce 2014 dodala ŠKODA zákazníkům poprvé ve své 120leté historii více než 1 milion vozů za jeden kalendářní rok. I v roce 2015 pokračuje značka v úspěšném kurzu: od ledna do května vzrostly celosvětové prodeje o 5,1 procenta na 449 700 vozů. ŠKODA tak za prvních pět měsíců dodala více vozů než kdykoli předtím. V České republice prodeje vzrostly dokonce o 22,6 procenta. Především nová Fabia se stala miláčkem publika: prodeje nového malého vozu v České republice vzrostly od ledna do května o 72 procent.

V následujících letech chce ŠKODA zvýšit své celosvětové prodeje minimálně na 1,5 milionu vozů ročně. Značka chce přitom získávat i nové skupiny zákazníků. Tyto růstové ambice podporuje zejména nová ŠKODA Superb. Se svým emocionálním designem, vynikajícími technickými kvalitami a nejlepší nabídkou prostoru ve svém segmentu definuje zcela nově vyvinutá vlajková loď značky ŠKODA nová měřítka v automobilové střední třídě a je ukázkou budoucnosti značky.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku ŠKODA AUTO opět v čele žebříčku ‚CZECH TOP 100’


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.