Přeposlat Zájemci o koupi automobilu se rozhodují především na základě výsledků testů

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Zájemci o koupi automobilu se rozhodují především na základě výsledků testů

29.05.2015 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

Zákazníci, kteří se chystají pořídit si automobil, využívají jako hlavní zdroj informací výsledky automobilových testů. Při svém rozhodování, jaký automobil si pořídí, vycházejí také z názorů ostatních uživatelů, recenzí či odborných článků. Podle výsledků průzkumu RTB House, mezinárodní technologické společnosti věnující se display reklamě přesně uzpůsobené potřebám klientů, hrají právě testy konkrétních značek a modelů klíčovou roli při nákupu automobilu.

Zájemci o koupi automobilu se rozhodují především na základě výsledků testů

Studie pracující s daty shromážděnými společností IQS Group pro RTB House ukazuje, že většina potenciálních zákazníků si nejprve pročítá názory na internetových fórech a sociálních sítích, srovnává doporučení a recenze, případně studuje jednotlivé články a testová srovnání a až následně přistupuje k samotné koupi vozu.

První tři zmíněné informační zdroje, tedy internetová fóra, sociální sítě a recenze, jsou častěji využívány především muži a osobami mladšími 25-ti let, lidé starší 35-ti let a ženy naopak častěji vyhledávají testy. Z průzkumu také vyplývá, že přestože zákazníci  před pořízením automobilu čerpají ve velkém  informace z internetových fór, diskuzí a článků, za nejvíce relevantní považují testy konkrétních modelů vozů. Nezávislý obsah publikovaný auto-moto portály, je tedy vysoce hodnocený všemi skupinami zákazníků nezávisle na pohlaví.

Podle RTB House, zákazníci vyhledávají pomoc nezávislých hodnotících serverů bez ohledu na demografická specifika.Tento trend je tedy možné považovat za obecný.

“Zadavatelé reklamy, kteří si uvědomí význam obratu směrem k obsahovému marketingu a toho, že uživatelé nejlépe reagují na zcela konkrétní a cílenou reklamu, budou mít velkou konkurenční výhodu. Z našich statistik jednoznačně vyplývá, že se stále více marketérů  obrací právě k technologii RTB a k inovativním způsobům jejího využití – článkům, uživatelským recenzím a testování” vysvětluje Vladimír Houba, Regional Commercial Director ve společnosti RTB House.

Zájemci o koupi automobilu se rozhodují především na základě výsledků testů

Průzkum byl realizován společností IQS Group na podzim roku 2014 na vzorku 1000 internetových uživatelů v Polsku.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Zájemci o koupi automobilu se rozhodují především na základě výsledků testů


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.