Přeposlat Nový Hyundai i40 vstupuje na český trh

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nový Hyundai i40 vstupuje na český trh

21.05.2015 | Tisková zpráva | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Nabídku značky Hyundai na českém trhu obohacuje nový model Hyundai i40 ve verzi sedan a kombi. Model, který významně přispívá k pozitivnímu vnímání celé značky mezi evropskými zákazníky, přináší vylepšený design karosérie, výkonnější a úspornější motory, dvouspojkovou převodovku i nové aktivní bezpečnostní prvky.

Nový Hyundai i40 vstupuje na český trh

Hyundai i40 přichází s novým řešením předních a zadních světel, přední maskou chladiče a nárazníky. Nově nabízí například i LED mlhovky, jež byly dříve představeny na luxusním modelu Genesis. Velkou novinkou je sedmistupňová dvouspojková převodovka, která bude k dispozici pro verzi s dieselem 1,7 litru o výkonu 141 k (104 kW) s volbou buď plně automatického, nebo poloautomatického režimu (řazení pod volantem).

Další vylepšení nabízí nový model i40 ve výbavě, v níž nechybí například systém ATCC (pomáhá vozidlu co nejplynuleji zatočit), Lane Keeping Assist System (asistent jízdy v jednom pruhu) nebo Smart High Beam System (zamezuje oslnění protijedoucích aut dálkovými světly). Co se týče motorů, nový Hyundai i40 rozšíří nabídku na čtyři dieselové a benzínové motory s výkony od 115 do 165 koní, respektive 85 až 121 kW.

Cena plně vybavené nové i40 začíná na 639 990 Kč.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Nový Hyundai i40 vstupuje na český trh


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.