Přeposlat Nový Superb slibuje nejvyšší zůstatkovou hodnotu

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nový Superb slibuje nejvyšší zůstatkovou hodnotu

14.05.2015 | Tisková zpráva | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Sedm trhů, čtyři studie vývoje zůstatkové hodnoty a jeden vítěz. Nová ŠKODA Superb se stává jedním z cenově nejstabilnějších vozů střední třídy v Evropě.

Nový Superb slibuje nejvyšší zůstatkovou hodnotu

Hned ve čtyřech studiích nezávislých společností (EurotaxGlass, CAP*, DAT a IBS Automotive) se nová vlajková loď značky ŠKODA výrazně prosadila vůči svým konkurentům.

V průzkumu EurotaxGlass, prováděném v pěti zemích (Německu, Itálii, Francii, Španělsku a Polsku), se vypočítaná budoucí zůstatková hodnota nové vlajkové lodi značky ŠKODA pohybuje mezi 49 a 40 procenty pořizovací ceny (po třech letech a 90 000 km). Další studie, kterou v Německu provedla společnost CAP*/DAT, vypočítává pro nový Superb zůstatkovou hodnotu ve výši 50 procent (po třech letech a 60 000 km).

Ve Velké Británii vypočítal institut CAP* pro nový Superb zůstatkovou hodnotu ve výši 45 procent pořizovací ceny (po třech letech a 36 000 mil). Na českém trhu předpověděla společnosti IBS Automotive novému Superbu zůstatkovou hodnotu 38 procent po čtyřech letech a 120 000 km.

EurotaxGlass, CAP, DAT a IBS Automotive jsou nezávislé mezinárodní společnosti, působící v oblasti obchodu s automobily. Studie předpovídají očekávanou ztrátu hodnoty nově zavedených modelů.

„Vítězství ve čtyřech studiích vývoje zůstatkové hodnoty dokládají kvalitu a stabilní hodnotu našeho nového vrcholného modelu,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu. „S novým Superbem nadchneme zákazníky jak ze soukromého, tak z podnikatelského sektoru,“ dodává Eichhorn.

V nejnovějších studiích vývoje zůstatkové hodnoty byly vedle nové generace modelu ŠKODA Superb hodnoceny také modely Ford Mondeo, Hyundai i40, Opel Insignia, Citroën C5, Toyota Avensis, Peugeot 508 a Mazda 5. Paleta jednotlivých modelů se liší dle jednotlivých trhů, výsledek je ale pokaždé stejný: Vítězem je nová ŠKODA Superb. Pří hodnocení byla zohledněna kritéria, jako je spotřeba/emise CO2, poměr ceny a výkonu, kvalita a spolehlivost, svou roli hraje i design a aspekty značky.

Se svým výrazným designem, technickými kvalitami a vynikající nabídkou prostoru definuje zcela nově vyvinutá ŠKODA Superb i nová měřítka ve svém segmentu. Vlajková loď značky ŠKODA představuje revoluci designu značky. S využitím inovativní techniky MQB koncernu Volkswagen dosahuje špičkový model značky ŠKODA ve své třetí generaci zcela nové úrovně bezpečnosti, možností konektivity a šetrnosti k životnímu prostředí a posunuje se k horní hranici v automobilové střední třídě.

Od roku 2001 představuje ŠKODA Superb vrchol modelové palety značky ŠKODA. Dosud dodala automobilka svým zákazníkům více než 700 000 vozů řady ŠKODA Superb první a druhé generace, čímž se tento model stal jedním z nejoblíbenějších vozů ve své třídě.

*) Výsledek prognózy společnosti CAP je nutno chápat s výhradou závěrečných zkušebních jízd

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Nový Superb slibuje nejvyšší zůstatkovou hodnotu


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.