Přeposlat Audi R8 V12

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Audi R8 V12

15.01.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Znáte supersport Audi R8? Určitě ano. A co by jste řekli na nový motor V12, twin-turbo a s objemem 6.0 litru? Skvělé, že? Výkony tohoto mega-motoru jsou 493 koní a obrovských 1000 NM. To pro poháněné kola není moc dobrá zpráva...

Znáte supersport ~3? Určitě ano. A co by jste řekli na nový motor V12, twin-turbo a s objemem 6.0 litru? Skvělé, že? Výkony tohoto mega-motoru jsou 493 koní a obrovských 1000 NM. To pro poháněné kola není moc dobrá zpráva, protože to asi bez protáčení nezvládnou. A teď ta největší ráná. Jedná se o DIESEL. Tohle jsou první fotografie dieselového konceptu, který automobilka představila na Detroit Motor Show.

Audi R8 V12

Audi R8 V12

Audi dále slibuje, že motor splní emisní normu euro6, která přijde v platnost až v roce 2014. Za tohle patří dík hlavně nové technologii AdBlue, která emise snižuje. I přesto, že se jedná o s nadsázkou ,,zelený" model, není Audi R8 TDi pomalé, právě naopak. Celý kroutící moment je k dispozici už od 1750 ot/min a pokračuje až na hranici 3000 ot/min. Zrychlení 0-100 km/h zvládá tento automobil za 4.2 s, což je o 0.6 s lepší výsledek než klasická R8. Maximální rychlost je 290 km/h. V základní výbavě najdete taky keramické brzdy.

Audi R8 V12

Audi R8 V12

I přes to, že je nová R8 nezvykle rychlá, zvuk pravděpodobně nebude ten z nejsportovnějších. Audi sice slíbilo, že se bude snažit zvuk vylepšit, ale nedá se předpokládat, že by dosahoval kvalit modelu s benzinovým motorem V8 4.2 FSI. Červené pole otáčkoměru začíná na 4500 ot/min. Interiér je jinak velmi podobný klasickému modelu. Tento drsný diesel se v brzké době dostane taky do modelů ~1 a ~2. Dále se uvažuje taky o otevřeném modelu spider. R8 TDi má nové nasávací otvory a upravenou přední masku chladiče. Sluší mu to víc než kdy předtím.

Audi R8 V12

Audi R8 V12

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 31

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Audi R8 V12


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.