Přeposlat Jak fungují asistenční služby České pojišťovny v Chorvatsku a nejen tam?

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Jak fungují asistenční služby České pojišťovny v Chorvatsku a nejen tam?

15.07.2013 | Zdeněk Bubák, www.finparada.cz | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

Cesty do zahraničí jsou mezi Čechy stále oblíbenější. Dle dat Českého statistického úřadu vyjeli Češi v roce 2012 na celkem 4 369 000 cest. Nejvíce (806 tisíc) jich přitom vedlo do Chorvatska. Během minulé letní sezóny pomohli pracovníci asistenční společnosti České pojišťovny v Chorvatsku 269 klientům vyřešit jejich komunikační, zdravotní a technické problémy.

Jak fungují asistenční služby České pojišťovny v Chorvatsku a nejen tam?

Ať už se klientům v zahraničí přihodí cokoliv, na telefonní linku asistenční služby ČP ASISTENCE mohou volat 24 hodin denně. V některých zemích bývá domluva se zdravotnickým personálem, úřady nebo s policií problematická, proto operátoři plynule hovoří kromě češtiny a angličtiny dalšími sedmi jazyky. Domluví se německy, španělsky, francouzsky, bulharsky, polsky, makedonsky a chorvatsky. V případě potřeby jsou však k dispozici samozřejmě i další jazyky – a to prostřednictvím spolupracujících zahraničních poboček po celém světě.

S čím se marodí v Chorvatsku

Čeští turisté vyhledávají v Chorvatsku zdravotní péči převážně kvůli infekcím dýchacích cest, které způsobují časté přechody z klimatizovaných hotelů na horké pláže. Dalšími problémy jsou ušní či nosní infekce, nejrůznější úrazy a problémy se zuby.

Co všechno pro vás kvalitní asistenční služba zařídí

Na území Chorvatska se turisté kromě jazykové bariéry mohou setkat s nedostatkem zdravotnických zařízení v turistických oblastech. Často je tak nutné za ošetřením cestovat několik desítek kilometrů. K přednostem asistenčních služeb cestovního pojištění patří i evidence prověřených nemocnic a pomoc s vyhledáním vhodného zdravotnického zařízení. Operátoři co nejrychleji vhodnou nemocnici nebo pohotovost vyhledají a klienta nasměrují. Pokud se jedná o naléhavý případ, přivolají sanitu. Dále asistenční služba předem kontaktuje lékaře, informuje ho o problému a zařídí poskytnutí pomoci.

Asistenční linky pomáhají jednat s policií nebo s místními soudy

Zdravotní asistence však není jedinou oblastí, kdy lze hledat pomoc u asistenční služby. Turisté mohou v rámci cestovního pojištění využít i právní pomoci při jednání s policií a místními soudy. ČP ASISTENCE pomáhá také v případě ztracených dokladů. Jednou z nabízených služeb asistenční služby je i zajištění náhradní dopravy.

Autem do Chorvatska

Dopravní nehody jsou v Chorvatsku pro české turisty bohužel častou hrozbou. Čeští motoristé mnohdy přeceňují své schopnosti, nepočítají s odlišným povrchem vozovky, který je vinou mořského vzduchu kluzčí než v Čechách, a nejsou zvyklí na temperament chorvatských řidičů. Za loňskou sezónu eviduje ČP i řadu případů, kdy klienti, kteří se vydali na dovolenou autem, vinou krádeže nebo dopravní nehody o svůj dopravní prostředek přišli. Pracovníci asistenční služby jim pak kromě zdravotní péče samozřejmě zajistili i náhradní dopravu do České republiky. 

Doporučení klientům ČP: Pro případ pojistné události mějte u sebe (například uložené v mobilním telefonu) neustále telefonní číslo na asistenční linku ČP ASISTENCE: (+420) 221 586 675.

Chcete-li zjistit, jaké pojištění je pro Vás nejvýhodnější, využijte přehled zde.

Autor: Zdeněk Bubák, www.finparada.cz

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 1

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Jak fungují asistenční služby České pojišťovny v Chorvatsku a nejen tam?


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.