Přeposlat Nissan 370Z Nismo: zaměřeno na přítlak

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nissan 370Z Nismo: zaměřeno na přítlak

25.01.2013 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Dnes potěšíme hlavně příznivce japonských sportovních vozů, a to konkrétně fanoušky automobilky Nissan. Dvorní úpravce Nissanu, Nismo, si totiž pohrál s modelem 370Z a dal mu do vínku několik vylepšení.

Nissan 370Z Nismo: zaměřeno na přítlak

Nissan 370Z patří mezi velmi populární vozy, protože nabízí osvědčený koncept s pohonem zadních kol, štědrou porci výkonu a v neposlední řadě samozřejmě také atraktivní cenovku. Je to takové auto pro chlapy, s mohutným a uřvaným motorem, které vám nedá nic zadarmo. Společnost Nismo usoudila, že prostor k vylepšování 370Z ještě je a proto mu trochu posílila motor, přidala nějaký ten optický bodykit karoserie a posadila ho trochu níž k silnici. Začneme jako vždy designem, přičemž úpravy karoserie přidaly Nissanu 370Z na agresivním vzezření a automobil nyní vypadá více jako závoďák. Nejvíce zaujme pevné přítlačné křídlo na zádi, které je vcelku mohutné a také robustní difuzor, ze kterého čouhají dvě koncovky výfuku průměru hlavně tanku. Můžeme si všimnout také trochu více vytažených bočních blatníků a prahů. Nový je také splitter na předním nárazníku, který vozu dodá lepší přítlak.

Nissan 370Z NismoNissan 370Z Nismo

Bílá karoserie byla doplněna také dekoračními červenými pruhy, přičemž jeden se nachází na přední masce chladiče a další dva na zpětných zrcátkách. Upravený vzhled podtrhují 19 palcová litá kola, na kterých jsou obuty pneumatiky o rozměrech 245/40 vpředu a 285/35 vzadu. Proti standardní verzi dostane ostřejší Nismo výkonnější brzdy. Několik změn se dostalo i do interiéru a zde se můžeme těšit na nové sportovní sedačky s výrazným bočním vedením a volant obšitý alcantarou. Co se týče motoru, tak pod kapotou se pořád nachází mohutný šestiválcový motor o zdvihovém objemu 3.7 litru, avšak jeho výkon proti standardní verzi nepatrně narostl. K původním 329 koním přibylo dalších 11 koní, což sice není nějak dramatický nárůst, ale je to lepší, než nic. Podle prvních informací by měly být nepatrně lepší také dynamické schopnosti vozu a rychlení z 0-100 km/h by mělo být o desetinku sekundy rychlejší (5.2 sekundy).

Nissan 370Z NismoNissan 370Z Nismo

Úpravce se ale více zaměřil na zlepšení ovladatelnosti, takže tlumiče jsou nepatrně tužší, než u sériové verze, celý vůz byl snížený o 10 mm a nechybí ani samosvorný diferenciál. Podle prvních informací by měl být přítlak vozu v zatáčkách stejný, jako u extrémně rychlého Nissanu GT-R, což je opravdu úctyhodný výsledek. Poháněna je samozřejmě pouze zadní náprava, a to prostřednictvím šestistupňového manuálu. Na otázku, proč nedostane upravený Nissan 370Z nějakou modernější převodovku s pádly pod volantem přišla odpověď přímo ze společnosti Nismo. Podle ní jsou pádlové převodovky vhodné ve velmi rychlých vozech (GT-R) a slouží hlavně pro dosažení co nejlepších časů na okruhu. Ale jenom o tom Nissan 370Z Nismo není, je hlavně o pocitu sžití se s vozem a cítění veškeré mechaniky v jednom velkém fungujícím stroji. Oficiální cena zatím bohužel nebyla zveřejněna, nicméně prodej by měl začít v červnu.

Nissan 370Z NismoNissan 370Z Nismo

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Nissan 370Z Nismo: zaměřeno na přítlak


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.