Přeposlat Renault Fluence 2013: hezčí a modernější

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Renault Fluence 2013: hezčí a modernější

06.11.2012 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 1 |

Renault Fluence je vcelku populární automobil, který si své příznivce našel hlavně vynikajícím poměrem mezi cenou, výbavou a nabízeným prostorem. Pro modelový rok 2013 si Renault připravil modernizaci, která se dotkne jak designu, tak techniky.

Renault Fluence 2013: hezčí a modernější

Renault Fluence patří mezi levné vozy s velmi štědrými proporcemi a velikostně se tento model řadí k největším zástupcům své kategorie. Boduje hlavně vnitřním prostorem a slušnou výbavou i v základních verzích, přičemž se dá říct, že právě Fluence stál u výraznější popularizace low-cost sedanů v Evropě. Na druhou stranu, ať byl Fluence praktický a levný jak chtěl, příliš krásy zrovna nepobral, a i když se na to v této kategorii až tak moc nehraje, trochu slušivější kabátek by určitě nebyl od věci. A právě to bude devizou faceliftu pro modelový rok 2013. Přepracovaný Fluence dostane novou přední masku, která vychází z Clia nové generace a nutno podotknout, že to celkový vzhled vozu příjemně osvěžilo a Fluence vypadá s novou maskou vcelku atraktivně. Dominantu opět tvoří velké logo automobilky Renault, což se sice každému nemusí zamlouvat, nicméně se s tím budeme setkávat u všech nových Renaultů v budoucnosti, takže bychom si měli začít zvykat.

Renault Fluence 2013: hezčí a modernějšíRenault Fluence 2013: hezčí a modernější

Na přední části vozu se nacházejí úzké světlomety a v nárazníku nechybí ani integrované mlhovky a LEDky pro denní svícení. Zadní části se facelift příliš nedotkl a vypadá víceméně stejně, jako u současné verze. Světla vypadají prakticky identicky a mají jenom lehce pozměněnou optiku. Facelift se decentně promítne také do interiéru, který sice pořád vsází hlavně na jednoduchost, ale podle výrobce se můžeme těšit na kvalitnější zpracování a multimediální systém Renault R-Link, který se dostane do nejvyšších verzí výbavy. Prim v interiéru hraje výrazná palubní deska, která je umístěna v robustní kapličce a jednoduchý středový panel, na kterém jsou umístěny ovladače audia a klimatizace. Prostornost by měla zůstat stejná a nezmění se ani objem zavazadlového prostoru. Co se týče motorů, tak Renault si pro upravený Fluence připravil několik novinek a tu první zastupuje benzinová čtyřválcová 1.6, která nabídne nejvyšší výkon 115 koní.

Renault Fluence 2013: hezčí a modernějšíRenault Fluence 2013: hezčí a modernější

Ta bude spojena s novou bezstupňovou převodovkou X-Tronic, přičemž tato kombinace vykazuje podle výrobce kombinovanou spotřebu 6.4 litru paliva na 100 km. Úspornější zákazníci určitě raději sáhnou po dieselovém čtyřválci 1.5 dCi s výkonem 110 koní, což je léty prověřená pohonná jednotka, která nabídne solidní dynamiku a velmi příznivou spotřebu. Vrcholný dieselový motor zastupuje přeplňovaný čtyřválec 1.6 dCi, který disponuje velmi hezkými 130 koňmi. Tento motor se pyšní kombinovanou spotřebou 4.6 litru na 100 km, což s největší pravděpodobností půjde bez větších problémů dosáhnout a nízkými emisemi o hodnotě 119 g CO2 na 1 km jízdy. K tomuto motoru bude k dispozici také dvouspojková automatická převodovka. Prodej by měl odstartovat počátkem roku 2013, a to konkrétně v Turecku, kde se tento levný sedan také vyrábí. Po začátku prodeje se Fluence rozšíří z Turecka také na ostatní trhy.

Renault Fluence 2013: hezčí a modernějšíRenault Fluence 2013: hezčí a modernější

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 4

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Renault Fluence 2013: hezčí a modernější


počet příspěvků: 1

pavel malina

21.08.2017 v 21:26

mám renaulr fluence 1,6 benz. rok výr. 2013 ,je starší a má najeto dle tacha 69000 km, je vcelku v dobrém stavu, ale nejsem spokojen s tím, že když jedu rychlosti cca 120 km tak je vyšší hlučnost pocházející od zadu vozidla,při tom tlumič výfuku je v pořádku, takže je to věc která mne trochu zaráží u tak moderního auta a ještě jedna věc se mi nelíbí, že při rozjezdu vozidla je rychl. stupeň 1,2 a 3 hlučnější když slyším slabší pohvizdávání, tak to je prozatím vše k mým pocitům z jízdy.

Odpovědět

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.