Přeposlat Testujeme Volkswagen UP

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Testujeme Volkswagen UP

12.10.2012 | www.skodahome.cz | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Novinkou značky Volkswagen je městské vozítko UP! se dvěma a čtyřmi bočními dveřmi. Jeho délka 3,5 m převyšuje svým vnitřním prostorem veškerou konkurenci.

Testujeme  Volkswagen UP

Volkswagen UP

Nový nejmenší model automobilky Volkswagen se jmenuje UP! Hlavními znaky je litrový motor s malou spotřebou a délka 3,5 m, která poskytuje vnitřní prostor převyšující veškerou konkurenci. Důležitým faktorem je i bezpečnost, z níž UP! obdržel maximální počet pěti hvězdiček v testech NCAP.

Při konfiguraci vozu si každý zájemce může vybrat ze dvou karosářských variant, které se liší pouze počtem bočních dveří.  V nabídce je se dvěma a čtyřmi bočními dveřmi. Dalším prvkem při výběru je stupeň výbavy. Základní je „Take“, nejžádanější „Move“ a nejvyšší výbavou je „High“.  Na přání pak lze objednat i panoramatické střešní okno, které do vozu přinese více světla a čerstvého vzduchu.

Nejmenší  z rodu Volkswagen pohání litrový motor o výkonu 44kW (60k) a silnější 55kW (75k). S paketem BMT (Blue Motion Technologies) spotřebuje v průměru jen 4,1 litru benzinu na 100 km. Standardně je montována pětistupňová manuální převodovka, ale pro městský provoz bude výhodnější  automatizovaná.

Testujeme  Volkswagen UP

VW-scene.cz a SKODAHOME.cz testuje

Volkswagen UP se stal prvním vozem, který, oficiálně VW-scene otestovala. Nejvíce kilometrů jsme s vozem najeli v pražském hustém provozu, kde se VW UP cítil jako ryba ve vodě.  Již při prvním pohledu na vůz, nás zaujaly jeho čisté linie a čtyřdveřová varianta se nám zdála i designově vyváženější.  Při pohledu zezadu každého zaujmou skleněné dveře zavazadlového prostoru.

Testujeme  Volkswagen UP

Po nastoupení do vozu nás překvapila prostornost nového VW UP a při sklopení opěradla spolujezdce lze odvést i dvoumetrové předměty. Přístrojová deska sice vypadá jednoduše, ale o to je praktičtější a přehlednější.  Zaujaly nás i sedačky, které jsou pohodlné a umožňují příjemný posed i řidičům s větší postavou.

Po nastartování rozpoznáme chod tříválcového motoru, ale hned je jasné, že je mnohem kultivovanější, než známe z dalšího tříválcového koncernového motoru 1,2 HTP. Velmi důležitým prvkem je nebát se motor točit a správně řadit, což má i přímý vliv na spotřebu. Po městě a blízkém okolí není problém udržet spotřebu kolem pěti litrů.

Testujeme  Volkswagen UP

Také jsme vyzkoušeli, zda se s takto malým vozem dá jet i po dálnici. Naše odpověď je ano. Není to na každodenní polykání stovek kilometrů, ale občasná jízda po dálnici vozu, a ani řidiči nedělá problém.  Cena na českém trhu začíná na 192.900,-Kč. Při plné výbavě  počítejte s částkou o 100.000 vyšší.

Světové auto roku 2012

Městský Volkswagen UP! získal již několik ocenění, z nichž nejcennější je titul „Světové auto roku 2012“. A naše hodnocení na závěr? Volkswagen přišel na trh s vozidlem, které vám nabízí vyspělou technologii, bohatou výbavu a úsporný provoz ve městě i na dálnici.

Testujeme  Volkswagen UP

Velká fotogalerie zde.  

Autor: Libor Olič (Olin) SKODAHOME.cz a VW-scene.cz.

 

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Testujeme Volkswagen UP


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.