Přeposlat Už i firmy mají své „slevomaty“. Mohou ušetřit miliony.

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Už i firmy mají své „slevomaty“. Mohou ušetřit miliony.

06.02.2012 | Michal Fokt | Tiskové zprávy | Komentářů: 0 |

Počet slevových serverů neboli míst na internetu, kde lidé mohou nakupovat s velkými slevami, v posledních dvou letech nebývale roste. Firmy se proto inspirovaly a chtějí slevy také. Vědí, že když se spojí, dostanou je. Například společnost R-benefit ušetřila za poslední dva roky českým dopravcům více než 21 milionů korun na investičních a provozních nákladech. Nyní uvádí na trh nový projekt s názvem TruckAlliance, se kterým chce oslovit stovky malých a středních dopravců, včetně ostatních firem provozujících vozové parky. Díky TruckAlliance může ušetřit firma s 10 vozidly například až 400 tisíc korun, firma se 100 vozidly pak i více než 1 milion korun za rok.

Už i firmy mají své „slevomaty“. Mohou ušetřit miliony.

V minulých dnech vzbudila pozornost lidí a médií iniciativa s názvem AkceZ. Michal Rančák, majitel společnosti R-benefit s.r.o., která v těchto dnech spustila projekt TruckAlliance k tomu sděluje: „TruckAlliance a AkceZ jsou do určité míry principiálně podobné projekty. My však máme již více než dvouleté praktické zkušenosti s těmito aktivitami. Významné odlišení projektu TruckAlliance spatřuji také v tom, že se zaměřujeme na dopravce a firmy provozující vozové parky. Naše přidaná hodnota je právě ve specializaci a know-how v tomto oboru. Každý člen TruckAlliance zdarma získává audit firemních nákladů včetně návrhu konkrétního řešení s garanci úspor.

Nejsme jen obyčejný slevomat pro firmy, jak by si někdo mohl myslet,“ říká o projektu TruckAlliance Michal Rančák a dodává: „Když jdete vyjednávat lepší ceny u dodavatelů, musíte jim nabídnout zajímavou protihodnotu. U některých produktů či služeb pak můžete vyjednat opravdu zajímavé podmínky. Na druhou stranu u komodit, jako jsou například pohonné hmoty nebo energie, u nichž nejsou marže dodavatelů tak vysoké, je to někdy složitější, ale i to máme dobře zvládnuté. V našem případě se jednoznačně osvědčilo dlouhodobější partnerství s kvalitními a spolehlivými dodavateli.

TruckAlliance je nákupní aliance (volné sdružení), která zajišťuje pro své členy finanční výhody, plynoucí ze sdružení nákupních požadavků jednotlivých členů. „Na projektu TruckAlliance jsme pracovali s naší poradenskou společností více než půl roku. Můj dík patří také zástupci Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích,“ uvádí Michal Rančák. TruckAlliance je určena zejména pro firmy provozující vozové parky s nákladními nebo osobními vozidly, autobusy nebo zemědělskou a stavební technikou. TruckAlliance jim pomáhá snižovat náklady při nákupu komodit (pohonné hmoty, elektřina, zemní plyn), nákupu služeb (pojištění, finanční služby, telekomunikace) a nákupu vybraných výrobků (dopravní technika, pneumatiky, náhradní díly, provozní kapaliny).

Členstvím v TruckAlliance se členové nezavazují k povinnému odběru či nákupu komodit, služeb nebo výrobků od smluvních partnerů TruckAlliance. Členové TruckAlliance si zachovávají plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. Provozovatel TruckAlliance plní zejména roli vyjednávače, koordinátora a zprostředkovatele obchodu. Možnost čerpání výhod, které jsou spojeny s členstvím v TruckAlliance, nepřináší členům žádná rizika, která by jakýmkoli způsobem ohrožovala jejich současnou pozici v konkurenčním prostředí či omezovala nebo zasahovala do rozhodovacích práv jejich vlastníků.

Už i firmy mají své „slevomaty“. Mohou ušetřit miliony.

Více podrobností o projektu TruckAlliance naleznete na www.truck-alliance.cz.

Foto: TruckAlliance

Michal Rančák získal bohaté zkušenosti v oblasti nákupu a řízení nákladů během svého působení na pozici ředitele nákupu ve společnosti, která je největším dopravcem v České republice. Postupné prohlubování jeho znalostí v oblasti strategického a operativního nákupu podpořila nejen praxe, ale také absolvování různých vzdělávacích programů. Michal Rančák je držitelem certifikátu Professional Purchasing Agent. Přednáší na téma efektivní nákup. V roce 2009 obdržel za přípravu a realizaci rozsáhlého výběrového projektu „Rekonstrukce portfolia dopravních služeb“ cenu E-trend. V témže roce také založil společnost R-benefit s.r.o. (www.rbenefit.cz) a je jejím jednatelem.

Už i firmy mají své „slevomaty“. Mohou ušetřit miliony.

Společnost R-benefit s.r.o. se specializuje na poskytování komplexních služeb v oblasti nákupu pro velké, střední, ale i malé dopravní firmy – od poradenství, analýz nákladů a procesů, přes realizaci výběrových řízení, outsourcing nákupů, elektronické aukce, až po alianční nákupy a vzdělávání.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Už i firmy mají své „slevomaty“. Mohou ušetřit miliony.


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.