Přeposlat Subaru BRZ

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Subaru BRZ

21.12.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

O novém kupé od Toyoty, modelu GT 86, jsme si před nedávnem už povídali a je čas podívat se i na jeho sourozence. Samozřejmě máme na mysli Subaru BRZ, přičemž oba modely mají spoustu věcí shodných.

Subaru BRZ

 

Oba automobily jsou po stránce vzhledu takřka identické a rozdíly budeme hledat převážně v detailech. Subaru má trochu rozdílnou přední část a nepatrně jiný nárazník. Musíme podotknout, že v modré barvě mu to opravdu sluší a celkový design hezky dotvářejí stylová litá kola o průměru 17ti palců. Jeden z hlavních konkurentů tohoto vozu, potažmo Toyoty GT 86, je samozřejmě Audi TT. Subaru BRZ je s kompletními rozměry 4240 x 1775 x 1300 mm nepatrně delší a také trochu nižší, nicméně i tak působí toto kupé velmi kompaktně. Při výrobě byl použit z velké části hliník, což se podepsalo na docela příjemné hmotnosti, která činí 1220 kg. Hlavní poznávací prvek nového Subaru je určitě jeho zadní část, kde najdeme dvě mohutné koncovky výfuku, velký difuzor a zajímavě navržená světla.

 

 

Subaru BRZ

 

 

Na přední straně vozu se nachází sportovní nárazník s integrovanými mlhovkami a elegantní světlomety, kterým samozřejmě nechybí dnes nezbytné LEDky. Interiér nového Subaru je docela jednoduchý, přehledný a nechybí ani několik povedených sportovních detailů. Zalíbil se nám hlavně sportovní trojramenný volant, přehledná palubní deska s velkým otáčkoměrem a pedály s protiskluzovou povrchovou úpravou. Přední sedadla mají docela výrazné boční vedení, což od sportovního vozu samozřejmě očekáváme a určitě podrží tělo v zatáčkách i při ostřejší jízdě. Subaru uvádí, že tento vůz má konfiguraci interiéru 2 + 2, nicméně při pohledu na zadní sedačky je jasné, že kromě dětí se vzadu mnoho lidí nesveze, místo na rozdávání zde opravdu není.

 

Subaru BRZ

 

 

Nyní se v rychlosti podíváme na techniku, která je takřka identická, jako u Toyoty GT 86. O pohon tohoto vozu se stará čtyřválcový motor o zdvihovém objemu 2 litry, který je vybavený přímým vstřikováním paliva D-4S a nabídne nejvyšší výkon 200 koní a maximum kroutícího momentu 205 Nm. Oficiální údaje o zrychlení z 0 - 100 km/h bohužel nejsou známé, stejně tak jako maximální rychlost, nicméně oba tytu údaje budu určitě velmi podobné s GT 86. První odhady hovoří o 6 sekundách pro zrychlení z 0 - 100 km/h a maximální rychlosti 225 km/h, což jsou docela solidní hodnoty. Poháněna je pouze zadní náprava, což je pro Subaru trochu netypické, a to pomocí šestistupňové manuální převodovky. Na některých trzích se do prodeje dostane také šestistupňový automat s pádly pod volantem a sportovním režimem pro rychlejší řazení. Prodej by měl začít v létě 2012 a opravdu se velmi těšíme na první test.

 

 

Subaru BRZ

 

 

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Subaru BRZ


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.