Přeposlat Jak jsme řešili nabourané auto

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Jak jsme řešili nabourané auto

27.01.2012 | Jakub Vavrečka | Ostatní články, Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Nabourali Vás a děsíte se starostí s vyřízením škody? Stačí Vám jeden telefonát a vše necháte na své pojišťovně. Stačí si jen vybrat tu správnou…

 

Uff a je to za mnou. Když mě nabourali, tak jsem se bál, že to bude hrozný problém. Ale dopadlo to dobře - auto už zase jezdí, vyřízení škody mě stálo tak 10 minut času, jeden telefonát a dvě návštěvy internetu. Když jsem potkal kamaráda Jardu, nechtěl mi to věřit…

 

Jak jsme řešili nabourané auto

 

 

A čím jsi prosím tě jezdil, když jsi měl auto přes týden v servisu?“ ptá se.
Pojišťovna mi zaplatila náhradní auto, říkali, že ho můžu používat celou dobu, co mi budou spravovat to moje,“ povídám.
Tak to je super, já ho měl jen na tři dny…a kolik jsi doplácel, když ti dali nové náhradní díly?“ ptá se Jarda s obavou.
Nic, ani korunu. Ta slečna v pojišťovně mi řekla, že když mám tohle pojištění, nedoplácím za škody, které jsem nezavinil. To mě samotného překvapilo, u pojišťovny, kterou jsem měl předtím, mě to u minulé škody stálo přes deset tisíc,“ povídám.
No jo, ale to čekání, než někdo přijede, zavolá, prohlídne auto…, já bych mohl vyprávět,“ posteskl si Jarda.
Vůbec žádný problém,“ povídám. „Jeden telefon a auto hned odvezli do autorizovaného servisu. Za pár hodin mi volali, co s tím bude dál, a pak už jsem jen přes internet poslal nějaké doklady a sledoval on-line v jaké fázi se řešení mé havárky nachází… Koukám, že sis ještě nenechal opravit tu pomačkanou střechu jak jsi loni projel krupobitím…
To se nediv, mám na havárce spoluúčast deset tisíc, takže stejně od pojišťovny nic nedostanu,“ utrápeně praví Jarda.
Tak to ti nezávidím…tohle jsem v pohodě vyřešil z povinného ručení,“ odpovídám.
Já ale dostanu nějaký dárek, když budu mít pořád svojí pojišťovnu,“ snaží se kontrovat Jarda.
Jasně, taky mám doma vesty, trička, lékárničku a nevím co ještě… Pro mě je ale největším dárkem mít perfektně pojištěné auto a hlavně nemít starosti, když se něco stane,“ povídám možná trochu přemoudřele, ale fakt to myslím vážně.
Takže spokojenost…?“ ještě pípne Jarda.
Na sto procent,“ odvětím.
To mi teda řekni, kde sis to vozítko pojisti?
Viděl jsi někdy reklamu s šimpanzem?“ ptám se se smíchem. „Tak zbytek si určitě domyslíš sám…

 

Více na: http://www.koop.cz/nase-produkty/pojisteni-vozidel/povinne-ruceni-na100pro

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Jak jsme řešili nabourané auto


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.