Přeposlat Renaultsport Megane 265 Trophy

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Renaultsport Megane 265 Trophy

15.06.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Automobilka Renault a divize Renaultsport je dnes již legendární spojení a hothatche z této produkce patří mezi vůbec to nejlepší, co si můžete pořídit. Megane RS v blízké době posílí a dostane top verzi označenou Renaultsport Megane 265 Trophy, na kterou se těší snad každý fanoušek této skupiny automobilů.

 

Renaultsport Megane 265 Trophy

 

Renault oprášil označení Renaultsport po nějaké době a slibuje to skutečně úžasné zážitky. Toto označení spatřilo světlo světa v roce 2005, a to u modelu Renaultsport Clio 182, a v tomtéž roce jsme se dočkali také Meganu 225 Trophy. Design je takřka identický jako u verze RS a nutno podotknout, že je velmi povedený. Agresivní interiér je přesně na hraně mezi ještě solidním autem a šíleným výplodem nějakého tunera a jako celek působí Megane opravdu působivě. Někomu se samozřejmě líbit nebude, protože těch agresivních prvků je možná až trochu moc, ale my jsme byli vzhledem nadšeni. Přední části dominuje výrazná maska chladiče a ostře řezané světlomety, které jsou doplněny LEDkami pro denní svícení. Žlutá varianta je opravdu hodně výrazná, ale ta černá je naprosto úžasná a v kombinaci s červenými třmeny brzd a výraznými litými koly je to ten nejvyzývavější hothatch současnosti. Na zadní části najdeme centrálně umístěnou koncovku výfuku obřích rozměrů a také výrazný difuzor, který zvyšuje přítlak na zadní nápravu.

 

Renaultsport Megane 265 Trophy

Renaultsport Megane 265 Trophy

 

Tento model se bude nabízet v karoserii kupé, takže praktičnost půjde trochu stranou, což je patrné hlavně z vyšší hrany zavazadlového prostoru a hodně zešikmeným zadním oknem, které omezuje ve výhledu vzad. Při bočním pohledu vynikne hlavně snižující se karoserie a mohutné lemy blatníků. Interiér bude takřka stejný, jako u verze RS a pravděpodobně zde najdeme také štítek s číslem vozu. Ano, čtete správně, tato série vozů bude omezená, a to na rovných 500 kusů. Největší úpravy se dočkal motor, který dostal lehkou dávku steroidů a nyní má více koní a vyšší krouticí moment. Vyššího výkonu bylo dosaženo mimo jiné zvýšením plnícího tlaku turbodmychadla, a to z původních 2 barů na 2.5 baru. Úpravou si prošel také systém přívodu vzduchu. Výkon této limitované edice je 265 koní, což je patrné už z označení, a maximum točivého momentu činí 360 Nm. Maximálního výkonu dosáhnete při 5500 ot/min a točivý moment je k dispozici v rozmezí 3000 – 5000 ot/min.

 

Renaultsport Megane 265 Trophy

Renaultsport Megane 265 Trophy

 

Proti verzi RS je výkon vyšší o 15 koní a 20 Nm, což je sice celkem dost, ale na výsledných výkonech na silnici se to podepíše jen decentně. Zrychlení z 0-100 km/h je dílem rovných 6 sekund (o 0.1 s méně)a maximální rychlost se posunula z 250 na 254 km/h. Na spotřebu se v tomto případě příliš hrát nebude, ale samozřejmě se nesmí opomenout. Renault udává kombinovanou spotřebu 8.2 l / 100 km, což bude vzhledem k výkonu a potenciálu motoru dosažitelné pravděpodobně pouze s cihlou vraženou pod plynovým pedálem, aby nešel pořádně sešlápnout. Poháněna jsou přední kola, a to prostřednictvím šestistupňového manuálu. Jednu špatnou zprávu, a sice tu, že se bude jednat pouze o limitovanou edici, jsme vám již sdělili a na závěr pro vás máme ještě druhé nemilé oznámení. Tento automobil se na našem trhu bohužel vůbec neukáže, takže pokud máte zájem, budete se muset vydat nejlépe přímo do Francie.

 

Renaultsport Megane 265 Trophy

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Renaultsport Megane 265 Trophy


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.