Přeposlat Porsche 911 Carrera 4 GTS

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Porsche 911 Carrera 4 GTS

18.05.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Automobilka Porsche se tento rok opravdu činí a představuje jeden nový automobil za druhým. V dnešní krátké novince se podíváme na model s označením 911 Carrera 4 GTS, který by se měl dostat do prodeje o letních prázdninách.

 

Porsche 911 Carrera 4 GTS

 

Tento automobil byl vlastně představen již na podzim, ale nyní přichází nová verze, která přinese hlavně pohon všech kol a také několik dalších novinek. Design tohoto modelu se vcelku povedl, Porsche se vzhledem trochu vrátilo do minulosti a podle nás je to dobře. Vzhled minulých generací připomínají hlavě propojená zadní světla reflexním pásem. Novinkou je také označení vozů na dveřích, takže rozlišení od ostatních modelů bude v tomto případě jednoduché. Přední část je klasika a kombinuje pro Porsche typické kulaté světlomety a jednoduchý nárazník. Na zadní části najdeme čtyři koncovky výfuku, difuzor a již zmíněný reflexní pruh, který spojuje elegantní světla. Na představeném vozu nás také zaujala stylová černá litá kola RS Spyder o průměru 19 palců. Zpoza kol vykukují žlutě nalakované třmeny brzd, což hezky kontrastuje s černou barvou kol.

 

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Porsche 911 Carrera 4 GTS

 

Do černé barvy je laděn také interiér, který obsahuje alcantaru a Porsche tento materiál použil pro výplň dveří, věnec volantu, ruční brzdu a řadicí páku. Sportovní sedadla mají výrazné boční vedení, takže podrží tělo i při sportovní jízdě. Po stránce vzhledu se nám interiér celkem líbil, i když je trochu strohý, nicméně povedený volant a středová konzole se stopkami jej trochu oživují. Co se týče karoserií, v této specifikaci si budete moci pořídit jak klasické kupé, tak kabriolet s plátěnou skládací střechou. A nyní se podíváme na motor, protože zde se také pár změn událo. O pohon tohoto vozu se stará plochý šestiválec o zdvihovém objemu 3.8 litru z Carrery S, ale pro potřeby této verze byl vyladěn na výkon 408 koní, kterého dosahuje 7300 ot/min. To je 23 koní navíc, což se pozitivně podepsalo také na dynamice. Točivý moment 420 Nm zůstal stejný, ale díky úpravám na sacím traktu se ho dočkáme už při 4200 ot/min, což je o 200 ot/min dříve, než u klasické Carrery S.

 

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Porsche 911 Carrera 4 GTS

 

Jak jsme se již zmínili, poháněna jsou všechna čtyři kola, a to pomocí technologie Porsche Traction Management (PTM), která spolupracuje se samosvorným diferenciálem na zadní nápravě. V základu budou obě verze (kupé a kabriolet) osazeny šestistupňovou manuální převodovkou, nicméně si budete moci dopřát také sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku PDK. Výběr převodovky se promítne také na zrychlení z 0-100 km/h. S klasickým manuálem a karoserii kupé to zvládnete za 4.6 s, přičemž pro těžší kabriolet je toto zrychlení dílem 4.8 s. Pokud zvolíte rychlejší převodovku PDK, zrychlení z 0-100 km/h bude o 0.2 s lepší v obou karosářských verzích. Prodej obou verzí by měl začít v červenci tohoto roku, a to za ceny zhruba 2 750 000 Kč pro verzi kupé a necelé 3 miliony pro kabriolet.

 

Porsche 911 Carrera 4 GTS

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Porsche 911 Carrera 4 GTS


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.