Přeposlat HSV Maloo E3 ute

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

HSV Maloo E3 ute

11.05.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Dnes pro vás máme zajímavý test jednoho opravdu exotického vozu. Podíváme se na pick-up HSV Maloo E3 ute, který spadá do kategorie těch naprosto šílených exemplářů. Pick-up, který zvládne porazit v rychlosti nejeden supersport? To je přesně <b>ute</b>.

 

HSV Maloo E3 ute

 

Tento australský automobil pochází od společnosti Holden a je to něco, za čím se na silnici ohlédne snad i majitel Veyronu. Už na první pohled je patrné, že to není nějaké zemědělské vozítko na seno, ale pořádně výkonná bestie, která na silnici zahanbí drtivou většinu automobilů. Design je opravdu hodně agresivní, v několika ohledech se může zdát i trochu přeplácaný, ale k automobilu to tak nějak sedí a je správně extravagantní. Přední části dominuje hlavně mohutná maska chladiče a masivní průduchy na kapotě, které se starají o lepší proudění vzduchu v motorové části. Zadní část je také pořádně výstřední, najdeme zde hned čtyři koncovky výfuku, dynamicky tvarovaná světla a zakrytý zavazadlový prostor. Automobil je osazen efektními litými koly a za předními blatníky najdeme také výrazné průduchy, které vozu dodávají na dynamice.

 

HSV Maloo E3 ute

HSV Maloo E3 ute

 

Interiér je vcelku slušně prostorný a také má příjemný sportovní šmrnc. Nejvíce se nám zalíbila sedadla, která jsou dostatečně tvrdá, takže se hodí také pro delší cestování a dobře podrží tělo v zatáčkách. Dílenské zpracování je průměrné, použité plasty jsou vcelku příjemné na dotek, i když několika nedostatků v podobě mírného vrzání jsme si všimli. A nyní se dostáváme k tomu nejdůležitějšímu, což je samozřejmě motor. Kdo by čekal v útrobách tohoto pick-upu nějaký úsporný dieselový motor, ten by se zmýlil. Pod kapotou totiž bije obrovské osmiválcové srdce o zdvihovém objemu 6162cc s výkonem 430 koní, které se nachází například také v supersportu Chevrolet Corvette. Nejvyššího výkonu dosahuje motor při 6000 ot/min a maximum kroutícího momentu činí 550 Nm při 4600 ot/min. Zátah motoru je opravdu drtivý, stejně tak jako zvukový projev. Ten je výhružný, agresivní a dává najevo, že si s automobilem není radno pohrávat.

 

HSV Maloo E3 ute

HSV Maloo E3 ute

 

Zrychlení z 0-100 km/h je dílem pouhých 4.9s a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Motor nemá s vozem o hmotnosti 1721 kg vůbec žádnou práci a rozpohybuje ho svižně už od nízkých otáček. Poháněna je pouze zadní náprava, a to prostřednictvím šestistupňového manuálu. Ten je masivní, jednotlivé stupně kladou mírný odpor a i když by mu slušelo trochu více přesnosti, byli jsme s ním spokojeni. Kvůli pohonu zadních kol je radno zacházet s plynem hlavně v zatáčkách opatrně, jinak se velmi rychle dostanete do smyku. Nicméně, pokud jste šikovní a vyrazíte například na okruh, s vozem si užijete spoustu legrace. Největší síla automobilu je ale v rychlosti v přímce, kdy bude jen velmi těžce hledat konkurenci.

 

HSV Maloo E3 ute

 

HSV Maloo E3 ute je zajímavý a netradiční automobil, který budí respekt už svým vzhledem. Když ho nastartujete, tak na vás hrozivě zabručí svým osmiválcem a po pořádném protočení zadních kol zůstane nejeden automobil za vámi. Rychlost tohoto vozu je opravdu úžasná, stejně tak jako jeho styl a určitě s ním vzbudíte spoustu pozornosti.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku HSV Maloo E3 ute


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.