Přeposlat Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

22.06.2010 | Jiří Duchoň | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Pánové od Edo Competition tentokrát připravili sadu úprav pro Aston Martin DB9. Ten nyní vypadá jak výjimečný DBS, tedy úchvatně.

 

Z dílen společnosti sídlící v německém Ahlenu vyjíždějí zpravidla přestavěné supersportovní vozy italských značek, tentokrát se však soustředili na plnokrevník britské výroby. Po šesti měsících intenzivního vývoje se zde Aston Martin DB9 takřka proměnil ve špičkový DBS.

 

Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

 

Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

 

Mezi nedůležitější vylepšení patří citelné zvýšení výkonu z výchozích 470 na 550 koní, tedy z 350 na 410 kW. K tomuto výsledku přispívají i přeprogramovaná řídicí jednotka, upravené sání se speciálním filtrem a nová výfuková soustava se sportovními katalyzátory vyrobená z nerezové oceli a zakončená párem chromovaných kulatých koncovek.

 

Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

 

Nové jedenadvacetipalcové trojdílné ráfky obouvají pneumatiky 255/30 ZR 21 vpředu a 295/25 ZR 21 vzadu, jež mají udržovat náležitou stabilitu i při nejvyšší rychlosti. Ta mimochodem činí 320 km/h, což je 25 km/h vyšší hodnota než ve standardním odladění, zrychlení na stovku zabere u upraveného vozu jen 4,1 sekundy.

 

Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

 

Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

 

Na první pohled se novinka od Eda vyznačuje též modifikovaným předním nárazníkem, jenž je vyroben stejně jako difuzor v zadním nárazníku z uhlíkových kompozitů. Nová je též bohatěji žebrovaná kapota. Posílená brzdová soustava disponuje kotouči o průměru 405 mm vpředu a 380 mm vzadu, na něž působí šesti, resp. čtyřpístkové třmeny. Přepracované pérování se stavitelnou tuhostí a regulací světlé výšky přitisklo tento Aston ve standardním módu o 30 mm blíže k vozvce.

 

Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

 

Interiér se vyznačuje čalouněním ve zdařilé kombinaci kůže a Alcantary a odstínů bílé a šedé, všimneme si rovněž doplňků z kompozitů a leštěné oceli. Jízdní zážitky má dále vylepšit použití blíže nespecifikované „špičkové“ audiosoustavy.

 

Vůz na snímcích vznikl na zakázku pro zákazníka z Ruska, zatím není jasné, zda společnost Edo Competition hodlá tento paket nabídnout ve formě volně prodejné sady úprav i dalším zákazníkům.

 

Zdroj: www.autorevue.cz

 

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.