Přeposlat Mazda CX-7 - crash test Euro NCAP

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Mazda CX-7 - crash test Euro NCAP

03.06.2010 | Redakce Katalog Automobilů.cz | Ostatní články | Komentářů: 0 |

SUV Mazda CX-7 si z nárazových testů Euro NCAP zbytečně odneslo ostudu.

 

Černou ovcí posledního kola nárazových testů EuroNCAP se stala Mazda CX-7. Ačkoli její čtyři hvězdičky nejsou špatným výsledkem, obě další testovaná auta - Alfa Romeo Giulietta i BMW řady 5 - si vedla výrazně lépe. Devět z deseti testovacích figurín doporučuje bourat s CX-7 dveřmi napřed, protože v tomto testu si Mazda odnesla plný počet osmi bodů. Náraz do sloupu dopadl hůře, senzory v hrudníku figuríny ukázaly velmi vysokou zátěž a břicho nedopadlo o moc lépe.

 

Mazda CX-7 - crash test Euro NCAP

 

Vůbec nejhorší práci však odvedly pasivní opěrky hlavy, ochrana je v tomto směru naprosto minimální a bourat zádí napřed EuroNCAP nedoporučuje. U čelního nárazu zpráva konstatuje, že interiér zůstal perfektně stabilní, jen trvdší struktury ve sloupku řízení a přihrádce před spolujezdcem mohou představovat zvýšené riziko pro kolena a stehna cestujících. Výsledek: 76 procent.

 

Mazda CX-7 - crash test Euro NCAP

 

Ochranu dětí zhodnotili technici sedmdesáti devíti procenty. Figurína osmnáctiměsíčního dítěte nedošla žádné újmy a auto si za ni odneslo plný počet bodů. Za tříleté dítě pak CX-7 ztratila jen několik desetin. Airbag spolujezdce nelze vypnout, takže není možné vézt vpravo vpředu dětskou sedačku otočenou proti směru jízdy. Upozornění na tuto skutečnost a varování před případnými následky však nejsou dostatečně jasná a právě zde můžeme hledat chybějící procenta.

 

Mazda CX-7 - crash test Euro NCAP

 

Simulovaní chodci si chválili nárazník Mazdy, který byl k jejich nohám maximálně šetrný. Bohužel kapota tolik vstřícná nebyla a až na několik malých oblastí se k dopadajícím hlavám nechovala příliš dobře, takže ve výsledku auto dosáhlo na podprůměrných 43 procent. Sedmdesát jedno procento v kategorii elektronických pomocníků pak autu zařídila standardně montovaná stabilizace a signalizace nezapnutých pásů na obou předních sedadlech.

 

 

Zdroj: Autoweb.cz

 

Související články na Autoweb.cz:

Mercedes-Benz GLK: crash test + video

Mazda3: crash test + video

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Mazda CX-7 - crash test Euro NCAP


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.