Přeposlat Hyundai je nejlepší neprémiovou značkou

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Hyundai je nejlepší neprémiovou značkou

25.06.2009 | Tisková zpráva - Hyundai | Ostatní články | Komentářů: 0 |

V hodnocení počáteční kvality společnosti J.D. Power and Associates je Hyundai nejlepší neprémiovou značkou Hyundai Elantra je vozem s nejlepší počáteční kvalitou ve svém segmentu

V hodnocení počáteční kvality společnosti J.D. Power and Associates je Hyundai nejlepší neprémiovou značkou Hyundai Elantra je vozem s nejlepší počáteční kvalitou ve svém segmentu FOUNTAIN VALLEY (Kalifornie/USA) – Společnost J.D. Power and Associates v těchto dnech oznámila, že Hyundai je v roce 2009 nejlepší neprémiovou značkou v hodnocení počáteční kvality IQS (Initial Quality StudySM) a obsadila čtvrté místo mezi všemi značkami. Majitelé automobilů Hyundai měli se svými vozy méně problémů, než majitelé kterékoli jiné značky osobních automobilů, pikapů, minivanů a vozů SUV. Kromě skvělého celkového výsledku značky Hyundai získaly vozy Hyundai Elantra cenu za nejlepší počáteční kvalitu v segmentu kompaktních vozů. Zcela nový Hyundai Genesis dosáhl výrazně nadprůměrného hodnocení mezi prémiovými vozy střední velikosti. Letos je to během uplynulých čtyř let podruhé, co se značka Hyundai umístila na prvním místě mezi neprémiovými značkami a v první čtveřici všech hodnocených značek. Stejného výsledku dosáhla již v roce 2006. Mezi letošní úspěchy patří rovněž špičkové umístění vozů Hyundai Elantra v kompaktním segmentu a druhé místo vozů Hyundai Accent ve vysoce konkurenčním segmentu malých vozů. V rámci studie IQS je vyhodnocováno 228 položek, včetně celkových jízdních vlastností, motoru a převodovky i široké škály konstrukčních a provozních problémů a poruch, jak o nich informovali zpracovatele hodnocení majitelé vozidel. „Skutečnost, že jsme znovu překonali všechny naše konkurenty, je odrazem skvělé práce všech členů týmu Hyundai,“ prohlásil John Krafcik, prezident a výkonný ředitel americké pobočky společnosti Hyundai. „Obzvlášť nás potěšilo vynikající uvedení modelu Genesis na trh. Tento nositel titulu Severoamerický vůz roku předčil řadu luxusních konkurentů. Jsme také nadšeni z toho, jak dobře si vedly hospodárné modely Elantra a Accent.“ Několik stručných informací k hodnocení J.D. Power IQS 2009 Co znamená zkratka IQS? Zkratka IQS pochází z anglického „Initial Quality Study“. Jedná se tedy o podrobnou analýzu kvality nových vozů po 90 dnech provozu vozidla. Jakým způsobem jsou získávány výsledky? Majitelé a nájemci v rámci leasingu dostávali v období od února do května 2009 dotazníky, v nichž uvedli případné problémy se svými novými vozy. Jak jsou výsledky prezentovány? Výsledky se vyjadřují počtem problémů na 100 vozidel (PP100: problems-per-100 vehicles), o nichž se často hovoří také jako o „poruchách“. Studie zahrnuje porovnání kvality podle výrobce, výrobního závodu, modelu a platformy. Jak si letos vedla značka Hyundai? Hyundai je nejlépe umístěnou neprémiovou značkou v IQS s výsledkem 95 problémů na 100 vozidel a je na čtvrtém místě mezi všemi značkami (včetně prémiových) Značka Hyundai se umístila před Toyotou a Hondou. U těchto dvou japonských značek bylo zaznamenáno 99 problémů, resp. 101 problém na 100 vozidel. Vozy Hyundai Elantra získaly ocenění za nejvyšší počáteční kvalitu v segmentu kompaktních vozů. Hyundai Accent se umístil na druhém místě ve vysoce konkurenčním segmentu malých vozů. Zcela nový Hyundai Genesis výrazně překonal průměrný výsledek prémiových vozů střední velikosti. Zcela nové modely mívají historicky při svém uvedení na trh zpravidla podprůměrnou úroveň počáteční kvality. Výsledky značky Hyundai v minulých letech Letos je to během uplynulých čtyř let podruhé, co se značka Hyundai umístila na prvním místě mezi neprémiovými značkami a v první čtveřici všech hodnocených značek. Stejného výsledku dosáhla již v roce 2006. Do letošního roku nejlepšího výsledku 102 problémů na 100 vozidel jsme dosáhli také v letech 2004 a 2006. Rozdíly mezi IQS a VDS a jejich podobnost Studie spolehlivosti vozidel VDS (Vehicle Dependability Study) vyhodnocuje kvalitu vozů po třech letech provozu. Uživatelé hodnotí vozidla na základě problémů, které se objevily během uplynulých 12 měsíců. Stejně jako v případě studie počáteční kvality IQS se výsledky vyjadřují počtem problémů na 100 vozidel (PP100).

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Hyundai je nejlepší neprémiovou značkou


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.