Přeposlat Renaultsport Megane 250 Cup

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Renaultsport Megane 250 Cup

24.10.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Před nedávnem jsme si představili nový hothatch Renaultsport Megane 250 a dnes se podíváme na první silniční test jeho odlehčené verze s označením Cup, který probíhal včera. Tento rok je na hothatche opravdu silný.

Před nedávnem jsme si představili nový hothatch Renaultsport Megane 250 a dnes se podíváme na první silniční test jeho odlehčené verze s označením Cup, který probíhal včera. Tento rok je na hothatche opravdu silný a dočkali jsme se hned několika velmi výrazných modelů.

Renaultsport Megane 250 Cup

Renaultsport Megane 250 Cup

Kromě nové Mazdy 3 MPS, Golfu GTI R, Focusu RS a Scirocca R se jedním z nejočekávanějších modelů stal právě Renaultsport Megane 250. Nutno podotknout, že zcela právem, protože předchozí generace dělala označení hothatch opravdu dobré jméno. K dispozici jsou dvě verze, Cup a Sport. Verze Sport je o trochu dražší, protože obsahuje bohatší základní výbavu, ale varianta Cup je lehčí a tutíž také o poznání agresivnější a více zaměřená na zážitek z jízdy. Po designové stránce jsme k novému Meganu řekli snad již vše, jedná se o jeden z nejvýraznějších přírůstků do nižší střední třídy za několik posledních měsíců a ostrá verze Cup design ještě vylepšuje. Žlutá barva karoserie, černá maska chladiče, černá kola, černá zpětná zrcátka a červené třmeny brzd spolu velmi dobře kontrastují a vytvářejí dojem něčeho neobyčejného, nečeho, co si na silnici s ničím jiným nespletete. Na zadní části se nám zalíbil také výrazný difuzor a opravdu mohutná koncovka výfuku. Interiér je také velmi povedený, obsahuje žluté doplňky, které dobře ladí s karoserií stejné barvy a spokojeni jsme byli také s dílenským zpracováním. To je určitě na úrovni Golfu a v oblasti interiérů udělal Renault velký krok vpřed. Žlutě podbarvený otáčkoměr je již pouze taková třešnička na dortu. Prostornost interiéru je dostatečná, ale na zadní sedadla je trochu horší přístup, a to kvůli použití pouze třídveřové karoserie.

Renaultsport Megane 250 Cup

Renaultsport Megane 250 Cup

Renaultsport Megane 250 Cup

Sportovní sedačky s výrazným bočním vedením jsou výborné, dobře podrží vaše tělo i při opravdu agresivní jízdě a jsou také celkem pohodlné. Největší chlouba tohoto vozu a vlastně všech vozů ze stáje Renaultsport je určitě motor, který je v kategorii hothatchů bez debat jeden z nejlepších. Jedná se o přeplňovaný benzinový čtyřválec o zdvihovém objemu 1998cc, který dává nejvyšší výkon 250 koní při 5500 ot/min a kroutící moment 340 Nm při 3000 ot/min. Je opravdu k neutahání a s 1387kg těžkým vozem si dělá naprosto co chce, zátah ve středních otáčkách je natolik výrazný a dramatický, že byste tomuto motoru tipovali určitě vyšší výkon. Zrychlení z 0-100 km/h zvládnete za 6.1 s a můžete pokračovat až k maximální rychlosti 250 km/h. Poháněna je samozřejmě přední náprava, a to prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky, která je dostatečně přesná a vhodně odstupňovaná. Jízdní vlastnosti jsou kategorie sama pro sebe, již dlouho jsme neřídili hothatch s tak dokonalou přilnavostí a agilním jízdním projevem. Megane se drží silnice skutečně jako klíště, na vaše povely reaguje přesně a okamžitě a z každého ujetého metru je vidět, že automobil si jízdu užívá snad ještě více než vy. Řízení je přesné, citlivé a o několik tříd lepší, než u předchozí generace a volant klade ve vysokých rychlostech ten správný odpor. Je jisté, že by se šasi bez větších problémů vyrovnalo i s daleko vyšším výkonem.

Renaultsport Megane 250 Cup

Renaultsport Megane 250 Cup

Renaultsport Megane 250 Cup je v současnosti pravděpodobně nejlépe vyladěný hothatch, který poskytne neuvěřitelně vyvážené šasi, skvělý motor, povedený design a hlavně, radost z jízdy. Navíc se nám opravdu líbil jeho povedený design a dravost, která z něj přímo čiší.

Renaultsport Megane 250 Cup

Renaultsport Megane 250 Cup

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 5

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Renaultsport Megane 250 Cup


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.