Přeposlat Politika trvale udržitelného rozvoje skupiny PSA Peugeot Citroën

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Politika trvale udržitelného rozvoje skupiny PSA Peugeot Citroën

02.04.2009 | Tisková zpráva - Citroën | Ostatní články | Komentářů: 0 |

Jasný a konkrétní závazek využívající měřitelné cíle

Jasný a konkrétní závazek využívající měřitelné cíle Skupina PSA Peugeot Citroën, která se účastní výstavy Planete Durale (Udržitelná planeta) upřesňuje své závazky zacílené na trvale udržitelnou mobilitu. Mají formu 10 konkrétních cílů, z nichž většina je měřitelná, a do jejich plnění se zapojí všechny týmy. Tyto závazky musí umožnit přinést odpovědi na tři klíčové výzvy, které určila skupina a které jsou přímo spojené v automobilovou výrobou: skleníkový efekt, bezpečnost silničního provozu a městská mobilita. Tento program se odráží v plánu prioritních akcí, který generální ředitelství každoročně reviduje. Cíle se týkají výkonnosti výrobků, ekologického řízení průmyslového nástroje, sociální odpovědnosti skupiny na světové úrovni, řízení společnosti, městské mobility a odpovědné komunikace. Tři z těchto 10 cílů jsou pro zákazníka přímo patrné: Prvním cílem je udržet si vedoucí postavení mezi vozy s nízkými emisemi CO2. Skupina PSA Peugeot Citroën proto dál investuje do ekologických technologií. V roce 2008 skupina prodala téměř milion vozů s emisemi do 130 g CO2 a její podíl na evropském trhu mezi vozy s emisemi do 110 g CO2 činí 46 %. Druhý cíl spočívá v používání stále většího podílu ekologických materiálů při výrobě vozů Peugeot a Citroën. Skupina chce do roku 2011 zvýšit tento podíl na 20 % polymerů. V roce 2007 byl průměrný podíl těchto recyklovaných materiálů nebo materiálů z obnovitelných zdrojů 6 %. Například nový Citroën C3 Picasso obsahuje 12 % zelených materiálů. Další cíl je zaměřen na bezpečnost silničního provozu. V roce 2011 bude 1 milion vozů Peugeot a Citroën na evropských silnicích vybaven systémem nouzového volání. Skupina do této iniciativy zaměřené na bezpečnost silničního provozu aktivně investuje již od roku 2003. V Evropě dnes jezdí 650 000 vozů vybavených systémem nouzového volání. Skupina se zavázala zpřístupnit od tohoto roku tento systém širší veřejnosti, a proto jej nabízí za přijatelnější cenu. Politika trvale udržitelného rozvoje se prezentuje na stánku na výstavě Planete Durable, kde se veřejnost, která má zájem o odpovědnější spotřební politiku, může seznámit s následujícími vozy: Peugeot 207 s emisemi pouze 99 g CO2/km, který odráží efektivitu úsilí vyvinutého na klasických „tepelných“ motorech; koncept Citroën C-Cactus vybavený elektrickým motorem, jenž ilustruje nové cesty „základního“ auta; simulátor ekologického řízení, který návštěvníkům umožní otestovat své řidičské schopnosti zacílené na snížení spotřeby a emisí CO2; dvě jízdní kola Peugeot, představující řešení ekologické mobility. Virginie de Chassey, zástupkyně pro udržitelný rozvoj, upřesňuje: „Naše politika trvale udržitelného rozvoje je evidentně jednou z našich výhod, jež nám usnadní projít automobilovou krizí. Skupina nechala v roce 2008 zaregistrovat ve Francii víc patentů než jakákoliv jiná firma, z nichž většina je spojená s životním prostředím a bezpečností silničního provozu a více než kdy jindy se angažuje do výroby čistších a bezpečnějších vozů“.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Politika trvale udržitelného rozvoje skupiny PSA Peugeot Citroën


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.