Přeposlat Subaru Impreza 330S

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Subaru Impreza 330S

10.03.2009 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Novou Imprezu jsme již řídili, ale dnes pro vás máme test opravdu výjimečného automobilu. Jedná se o Imprezu ve verzi 330S, která disponuje velmi výkonným motorem, vyspělým pohonem všech kol a celkem povedeným vizuálem.

Novou Imprezu jsme již řídili, ale dnes pro vás máme test opravdu výjimečného automobilu. Jedná se o Imprezu ve verzi 330S, která disponuje velmi výkonným motorem, vyspělým pohonem všech kol a celkem povedeným vizuálem.

Subaru Impreza 330S

Tento model pochází stejně jako WRX STI z Japonska, ale proti této verzi tu najdete 18 palcové kola, sportovní sedadla Recaro, které jsou čalouněné alcantarou a satelitní navigacví. Po designové stránce se jedná o velmi povedené auto a černá metalíza mu hodně sluší. A to i přes to, že u drtivé většiny Imprez převládá klasická modrá metalíza. Zadní straně dominují čtyři obrovské koncovky výfuku vyluzující zvuk, ze kterého vám bude určitě běhat mráz po zádech. Tuningové zadní světla jsou taky celkem povedené, stejně tak jako difuzor, který zvyšuje přítlak na zadní nápravu. Na přední straně nás zaujal obrovský nasávací otvor, který je takřka přes celou kapotu. Maska chladiče už podle nás není povedená tak jako dřív, ale i tak je celkem přitažlivá. Interiér je celkem prostorný a bez větších problémů převezete čtyři lidi. Kvalita použitých materiálů je určitě lepší než u předchozí generace, ale našly by se tu místa pro zlepšení. Největší konkurent tohoto modelu je Mitsubishi Lancer EVO X FQ-360, proti tomu má ale Impreza výhodu šestistupňové převodovky (EVO má jenom ,,pětikvalt"). Převodovka v Impreze je taky o malý kousek přesnější a disponuje lepší odezvou. Teď se trochu zaměříme na nejdůležitější část automobilu, a sice motor, který nás doslova šokoval. V tom pozitivním slova smyslu, samozřejmě.

Subaru Impreza 330S

O pohon se stará přeplňovaný motor o zdvihovém objemu 2457cc, který dává nejvyšší výkon 325 koní při 5400 ot/min a kroutící moment 471 Nm při 3400 ot/min. Díky tomuto motoru dosahuje Impreza výkonů, za které by se nemusel stydět asi supersport. Zrychlení z 0-100 km/h proběhne za 4.8 s a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Zátah motoru nás naprosto odrovnal a díky vyspělému pohonu všech kol budete mít dostatek trakce na jakémkoliv motoru a Impreza vás dokonale zarazí do sedaček na jakýkoliv převodový stupeň. Jak jsme již zmínili, manuální převodovka má šest převodových stupňů, její největší výhoda je přesnost a takřka závodní odezva. Motor, převodovka a podvozek fungují v dokonalé harmonii, jsou perfektně sladěny s pohonem všech kol a celkově tak působí Impreza velmi vyváženým a stabilním dojmem. Jízdní vlastnosti jsou takřka dokonalé a plně srovnatelné s opěvovaným Evem X. Spotřeba motoru je hodně, ale opravdu hodně vysoká, ale za ty zážitky za volantem a zvukový projev se mu to dá odpustit. Pokud máte trochu těžší nohu a budete si chtít užít maximum, připravte se na spotřebu, která pod 15 litrů nepůjde, spíš se bude přiklánět k 20 litrové hranici.

Subaru Impreza 330S

Subaru Impreza 330S

Subaru Impreza 330S je zběsilý automobil, který nabízí dokonalé zážitky za volantem a díky drsnému motoru si budete připadat skoro jako v supersportu. Konkurenční Mitsubishi Lancer EVO X FQ-360 je na tom podobně a jen těžko se dá určit, který z těchto dvou vozů je na tom lépe.

Subaru Impreza 330S

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 9

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Subaru Impreza 330S


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.