Přeposlat Audi A4 3.2 quattro

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Audi A4 3.2 quattro

29.11.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

V dnešní recenzi se podíváme na novou generaci Audi A4, která se k nám dostala v karosářské verzi sedan. Automobil se nám zalíbil hned na první pohled, a to díky bílé metalíze a velkým litým kolům.

V dnešní recenzi se podíváme na novou generaci Audi A4, která se k nám dostala v karosářské verzi sedan. Automobil se nám zalíbil hned na první pohled, a to díky bílé metalíze a velkým litým kolům. Pod kapotou navíc bilo šestiválcové srdce, takže to byla láska na první pohled.

Audi A4 3.2 quattro

Audi A4 3.2 quattro

Audi A4 má ve své třídě velmi dobré postavení, platí za kvalitní sedan s velkým užitným prostorem, kvalitním zpracováním a dobrými jízdními vlastnostmi. Testovaný model byl vybaven bílou metalízou, která ještě podtrhla celkově sportovní vhled vozu. Na přední části nás zaujaly světlomety, které obsahují moderní podsvícení z LED diod, které můžete používat ve dne místo klasických světel. Zadní část už tak povedená není a díky zadním světlům, které jsou umístěny ve středu vypadá automobil nižší, než ve skutečnosti je. Víko zavazadelníku je osazeno decentním integrovaným spoilerem a ze zadního nárazníku trčí dvě koncovky výfuku, které dávají na jevo potenciál a výkon vozu. Proti předchozí generaci má nová A4 prodlouženou platformu, a to o 54 mm, což má za následek větší prostornost interiéru. Jinak kvalita materiálů v interiéru je špičková, ergonomie je taky na velmi vysoké úrovni a celkově jsme byli s interiérem spokojeni.

Audi A4 3.2 quattro

Audi A4 3.2 quattro

O pohon testovaného vozu se staral klasický šestiválec o zdvihovém objemu 3197cc s 24V rozvodem. Tento motor dává nejvyšší výkon 261 koní při 6500 ot/min a kroutící moment 330 Nm při 3000 ot/min. To jsou celkem vysoké hodnoty, které zaručují dostatečnou dynamiku. A skutečně, jízdní výkony automobilu jsou špičkové. Zrychlení z 0-100 km/h proběhne za 6.2 s a nejvyšší rychlost činí 250 km/h. Díky stálému pohonu všech kol Quattro budete mít vždy dostatek trakce a nemusíte se bát prošlápnout pedál plynu až na podlahu. Výkon se na všechny kola přenáší prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky, která je strojově přesná a má celkem krátké dráhy. Tomuto motoru by možná více slušela dvojspojková převodovka DSG. Jízdní vlastnosti jsou skvělé a automobil je naladěn spíše na tvrdší notu, takže průjezdy zatáček zvládnete s minimálním náklonem karoserie. Kompletní rozměry vozu jsou 4703/1826/1427 a hmotnost činí 1580 kg. Cena testovaného modelu se pohybovala okolo 1.1 mil kč.

Audi A4 3.2 quattro

Audi A4 3.2 quattro

Audi A4 3.2 quattro

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 7

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Audi A4 3.2 quattro


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.