Přeposlat Renault Megane 1.5dCi

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Renault Megane 1.5dCi

20.10.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

O víkendu proběhl první oficiální test nového Renaultu Megane, a to ve verzi s motorem 1.5 dCi. Vzheledm k tomu, že se jedná o jedno z nejočekávanějších aut byl tento test velmi sledovaný, pojďme se podívat na první dojmy.

O víkendu proběhl první oficiální test nového Renaultu Megane, a to ve verzi s motorem 1.5 dCi. Vzheledm k tomu, že se jedná o jedno z nejočekávanějších aut byl tento test velmi sledovaný, pojďme se podívat na první dojmy.

Renault Megane 1.5dCi

Design už byl propírán snad tisíckrát, ale trochu se o něm zmíníme. Přední i zadní část automobilu jsou velmi výrazné, protože jsou osazeny velkými světlomety, které zabírají spoustu místa. Na přední části vyniká hlavně stylový prolis na kapotě. Zadní část se mírně svažuje a to vytváří dojem dynamiky a dravosti. Proti nudným Golfům a Focusům je to velmi svěží přírustek do nižší střední třídy. Interiér nám velmi připomínal Golf, ale jen co se týče kvality zpracování. Jinak je o dost pohlednější a příjemnější. Po prostorové stránce je Megane tak akorát, není v něm ani málo místa, ani si tam nebudete připadat jak v obývacím pokoji. Z celého interiéru se nám nejvíc líbil multifunkční tříramenný volant a budíky na palubní desce. Testovaný model byl vybaven příplatkovou satelitní navigací, který se nachází nad středovou konzolí.

Renault Megane 1.5dCi

O pohon nového Meganu se staral naftový čtyřválec o zdvihovém objemu 1461cc, ze kterého se podařilo vydolovat 104 koní při 4000 ot/min a kroutící moment 240 Nm v´při 2000 ot/min. Jedná se o velmi příjemnou pohonnou jednotku, která běží takřka neslyšně, je průžná ve všech spektrech otáčkoměru a dynamika je taky na celkem slušné úrovni. Automobil zvládne zrychlení 0-100 km/h za 10.9 s a nejvyšší rychlost je 190 km/h. Poháněna je klasicky pouze přední náprava a manuální převodovka má šest převodových stupňů. Francouzské automobily nevynikají zrovna přesnou převodovkou, nicméně jsme byli spokojeni a od dob prvního Meganu se toho hodně změnilo. Kompletní rozměry automobilu jsou 4300/1807/1468 mm a zavazadlový prostor činí 405 litrů. Zadní dveře jsou ale celkem úzké, takže přístup do kufru není zrovna nejlepší.

Renault Megane 1.5dCi

Renault Megane 1.5dCi

Jízdní vlastnosti jsou zaměřeny spíše na pohodlí, ale Megane se chová velmi stabilně a jistě i ve vyšších rychlostech. Na nejlepší ve své třídě sice nemá, ale jinak jsou jízdní vlastnosti dostatečné. Cena testovaného modelu se ve Velké Británii pohybuje okolo 16 tisíc liber (asi 496 tisíc kč). U nás se dá očekávat podobná specifikace tak o 50 tisíc dražší.

Renault Megane 1.5dCi

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 8

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Renault Megane 1.5dCi


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.