Přeposlat Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi

28.10.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Dnes se podíváme na pravděpodobně nejhezčí automobil ve střední třídě, a sice na Renault Lagunu v karosářské verzi kupé. Jedná se o konkurenta modelů Peugeot 407 kupé a BMW 3 kupé.

Dnes se podíváme na pravděpodobně nejhezčá automobil ve střední třídě, a sice na Renault Lagunu v karosářské verzi kupé. Jedná se o konkurenta modelů Peugeot 407 kupé a BMW 3 kupé. Jsou to ale celkem dobře zaběhlé modely, takže konkurovat jim bude velmi těžké.

Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi

Testovaný automobil dorazil v atraktivní šedé metalíze a velmi se nám líbil. Vzhled celého automobilu je výborně vyvážený a celkově působí Laguna celistvým a kvalitním dojmem. Zadní část je o něco málo hezčí a dominuje jí dvojitá koncovka výfuku a stylový integrovaný spoiler. Velmi se nám líbil taky interiér, proti němu se může Peugeot 407 jít klouzat. Materiály v interiéru jsou špičkové kvality a nejvíc se nám líbil dvoubarevný tříramenný volant a stříbrná středová konzole. Na předních sedadlech je místa dost, ale vzadu budou mít dva dospělí pasažéři celkem problém a dlouhá cesta by se mohla velmi rychle změnit v utrpení. Zavazadlový prostor taky není přehnaně velký, ale to se od takového vozu snad ani očekávat nedá. Celkové rozměry Laguny Coupé jsou 4643 / 1812 / 1398 mm a hmotnost činí 1630 kg.

Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi

Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi

Spousta částí a technologií pochází logicky u klasické verze Laguny. O pohon testovaného modelu se staral šestiválcový naftový třílitr, který má zdvihový objem 2993cc, ze kterého se podařilo konstruktérům vydolovat 235 koní při 3750 ot/min a 450 Nm při 1500 ot/min. Musíme přiznat, že tento motor se skutečně povedl a velmi rychle jsme si ho zamilovali. Běží naprosto hladce a vyrovnaně že se ani nechce věřit, že se jedná o dieselovou jednotku. Jízdní výkony Laguny jsou skvělé, zrychlení z 0-100 km/h proběhne za 7.3 s a nejvyšší rychlost činí 245 km/h. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, automobil velmi dobře drží zvolenou stopu, boční náklony jsou potlačeny na minimum a jízdu si budete opravdu užívat. I tak je ale tento automobil konstruován spíše jako rychlé a pohodlné GT, než sportovní vůz pro blbnutí na okreskách.

Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi

Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi

Hlavní teritorium je díky silnému a úspornému motoru hlavně dálnice, kde můžete bez problémů okupovat levý jízdní pruh. Spotřeba se pohybuje okolo 9 litrů na 100 km, ale je pravda, že jsme potenciál motoru využívali celkem často. Při klidnější jízdě by se mohla spotřeba ustálit možná i o litr níž. Automatická převodovka má šest převodových stupňů a poháněna je pouze přední náprava. Podle nás by ale Laguně slušel víc pohon zadních kol. Cena testovaného vozu byla necelých 30 tisíc liber (asi 950 tisíc kč).

Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 3

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Renalut Laguna Coupé 3.0 V6 dCi


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.