Přeposlat VW Golf VI - recenze

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

VW Golf VI - recenze

09.09.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Dnes pro vás máme zcela exkluzivní recenzi. Ve Velké Británii totiž proběhl jízdní test nové, šesté ganerace kultovního hatchabcku Golf, a to v předprodukční verzi, která je úplně stejná, jaká bude v roce 2009, kdy se tento automobil dostane do prodeje.

Dnes pro vás máme zcela exkluzivní recenzi. Ve Velké Británii totiž proběhl jízdní test nové, šesté ganerace kultovního hatchabcku Golf, a to v předprodukční verzi, která je úplně stejná, jaká bude v roce 2009, kdy se tento automobil dostane do prodeje.

VW Golf VI - recenze

Rozdíly proti současné generace jsou velké, a to hlavně v designu. Není vyložně ošklivý, proti konkurentů je ale pořád příliš konzervativní a nezajímavý. Podle nás je současná generace po designové stránce o kousek povedenější. Nicméně, přední část se celkem povedla a dokonce vypadá tak trochu dravě. Zadní část s novými svítilnami připomíná větší Touareg, a to se nám příliš nelíbilo. Zaoblenější světla pětkové generace vypadají daleko líp. Šestková generace je skoro celá nová, obsahuje až 60 % nových částí, a to jak v interiéru, tak na šasi. Podle všecho by měl být o kousek levnější než současná verze, což je určitě dobrá zpráva. Interiér se nám velmi líbil, je opravdu přehledný a v nejvyšší, testované verzi obsahuje spoustu chromovaných doplňků a skvělý, trojramenný volant. Samozřejmostí je skvělá multimediální výbava, jako vestavěná navigace, možnost připojení MP3 přehrávače nebo iPodu a pořádné stereo. Další skvělou vlastností na automobilu je motor.

VW Golf VI - recenze

VW Golf VI - recenze

Pod kapotou testovaného modelu bilo malé, ale velmi výkonné a dynamické srdce. O pohon se totiž starala pohonná jednotka 1.4 TSI, který dává ze čtyř válců a z tohoto relativně malého zdvihového objemu skvělý výkon 158 koní při 5800 ot/min a kroutící moment 240 Nm v rozmezí 1500 – 4500 ot/min. Docílení takového výkonu bylo samozřejmě možné pouze přeplňováním pomocí turbodmychadla. Dynamika vozu je skvělá a motor táhne skoro jako šestiválcový 2.5 litr, a to ve velmi bohatém spektru otáček. Zrychlení 0-100 km/h je dílem pouhých 8 sekund a maximální rychlost je 220 km/h. Poháněny jsou pouze přední kola, a to prostřednictvím sedmi stupňové, dvojspojkové automatické převodovky. Problémy s trakcí nebyly skoro žádné a pneumatiky se zakusovaly poslušně do asfaltu i při necitlivém přidání plynu. Jízdní vlastnosti jsou, jak už se na Golf sluší a patří, skvělé. V zatáčkách nás potěšily minimální náklony karoserie a celkem dobrá schopnst filtrovat nerovnosti.

VW Golf VI - recenze

Jestli tento automobil něčím skutečně vyniká, tak je to každodenní použitelnost. Je jedno, jestli jedete do práce, na chatu nebo si chcete trochu zařádit, Golf vám vždy dá to, co potřebujete. Lehce se řídí, má skvělé jízdní vlastností a dostatečný vnitřní prostor. Díky výkonnému motoru si navíc určitě nebudete připadat jako šneci, právě naopak. Předběžná cena podobně vybaveného modelu se odhaduje asi na 600 tisíc kč.

VW Golf VI - recenze

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 31

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku VW Golf VI - recenze


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.