Přeposlat Prodeje osobních vozů Volkswagen úspěšně rostly i v roce 2008

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Prodeje osobních vozů Volkswagen úspěšně rostly i v roce 2008

15.01.2009 | Tisková zpráva - Volkswagen | Ostatní články | Komentářů: 0 |

Největší značka koncernu Volkswagen - Volkswagen osobní vozy zaznamenala v uplynulém roce 2008 celosvětový nárůst dodávek zákazníkům o 0,1 % na 3,67 milionu vozů.

Největší značka koncernu Volkswagen - Volkswagen osobní vozy zaznamenala v uplynulém roce 2008 celosvětový nárůst dodávek zákazníkům o 0,1 % na 3,67 milionu vozů. I přes turbulentní ekonomické prostředí, které poznamenalo především třetí čtvrtletí roku 2008, se tak podařilo splnit daný cíl, kterým bylo nadále vylepšit čísla oproti roku 2007. V České zaznamenala divize osobních vozů Volkswagen rekordní, dvacetisedmiprocentní nárůst registrací a celý rok uzavřela s bilancí 8 956 osobních vozů. Volkswagen Golf obhájil svoji pozici bestselleru, když v posledním roce před příchodem Golfu nové generace oslovil 3197 českých zákazníků. Také „o číslo menší“ Polo vykazuje s 2686 registracemi výborný výsledek. Passat uhájil svoji pozici lídra střední třídy mezi importovanými vozy a uzavřel rok s výbornou bilancí 2376 vozů. Skvělý start zaznamenal loňský nováček Tiguan, který oslovil 614 zákazníků. Pro Touareg, který patří mezi stálici na českém trhu, se rozhodlo v České republice celkem 436 zákazníků.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Prodeje osobních vozů Volkswagen úspěšně rostly i v roce 2008


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.